2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل همسر با توهم خیانت

قتل همسر با توهم خیانت

این مرد از سوی پزشکی قانونی مجنون شناخته شده است.

دوات آنلاین-مردی که در جریان بدگمانی همسرش را به قتل رسانده بود، پس از اینکه موفق شد با قرار وثیقه میلیاردی از زندان آزاد شود با اعتراض اولیای دم به میز محاکمه باز می گردد.

 

به گزارش روزنامه جوان، سال ۹۶ زن سالخورده‌ای مأموران پلیس را از قتل عروسش باخبر کرد. او در حالیکه صدایش می لرزید و هراسان بود گفت: پسرم ساعتی قبل تماس گرفت و گفت همسرش را کشته است. ابتدا باور نکردم اما وقتی به خانه آنها رفتم جسد عروسم روی زمین افتاده بود و پسرم نیز اقدام خودکشی کرده بود.

 

بعد از تماس زن سالخورده، ماموران به آدرس خانه مورد نظر رفتند و با جسد لیلا ۳۰ساله که روی زمین رها شده بود مواجه شدند. همچنین مشخص شد که شوهر لیلا که امید نام داشت و دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل شده است.

 

به دستور بازپرس ویژه قتل، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و امید که به طور معجزه آسایی زنده مانده بود، بعد از بهبود نسبی تحت بازجویی قرار گرفت.

 

مرد جوان در اظهاراتش گفت: مدتی بود به همسرم مشکوک بودم و فکر می کردم به من خیانت کرده است، یک بار شماره تلفن ناشناسی را در تلفن همراهش دیدم و چند بار سر این موضوع با هم درگیر شده بودیم تا اینکه روز حادثه او به من حمله کرد و مرا کتک زد. این شد که او را خفه کردم.

 

با این توضیحات مادر امید به عنوان مطلع مورد تحقیق قرار گرفت. زن سالخورده به ماموران گفت: عروسم معتاد به مواد مخدر و الكل بود. پسرم نیز تریاک مصرف می کرد و سالها به بیماری اعصاب و روان مبتلا بود، آنها بارها با هم درگیر شده بودند، اما فکر نمی کردم پسرم همسرش را به قتل برساند.

 

با ثبت این توضیحات امید به پزشکی قانونی فرستاده شد تا اینکه کارشناسان بعد از معاینات بالینی، جنون وی را تأیید کردند. با اعلام این گزارش امید بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت. او با اقرار به قتل در شرح حادثه گفت: سالها داروهای اعصاب و روان مصرف می کردم و این بیماری خیلی مرا اذیت می کرد همسرم شرایط مرا می دانست اما مراعات حال مرا نمی کرد، روزی که تلفن همراه همسرم را بررسی کردم و شماره مشکوکی را دیدم از او سؤال کردم که گفت این شماره متعلق به راننده تاکسی است، احساس کردم دروغ می گوید و قصد خیانت دارد، این شد که بارها با او صحبت کردم اما بی فایده بود.

 

متهم در خصوص قتل گفت: آن روز بار دیگر درباره این موضوع با او صحبت کردم و گفتم ما بچه داریم و بهتر است به خاطر فرزندمان حقیقت را بگوید، اما او حرف های نامربوطی زد و به من حمله کرد که کنترلم را از دست دادم و او را خفه کردم. من لیلا را دوست داشتم و از او صاحب فرزند بودم به همین دلیل وقتی جسدش را دیدم همانجا از ناراحتی چاقو را برداشتم و خودزنی کردم و سپس با مادرم تماس گرفتم.

 

بعد از اقرارهای متهم پرونده با درخواست قصاص از سوی پدر مقتول و درخواست دیه از طرف پدر متهم به نیابت از فرزند صغیر مقتول کامل و در حالیکه متهم با قرار وثیقه میلیاردی آزاد شده بود به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

با ارسال پرونده به دادگاه اما پدر مقتول به قرار وثیقه متهم اعتراض کرد و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شد. با این اعتراض آزادی متهم با قرار وثیقه بررسی و سپس وی بعد از تعیین شعبه محاکمه خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.