2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
کدام بازیگر در نقش جواد جوادی بهتر است؛ روزبه حصاری، مانی رحمانی یا یونا تدین

کدام بازیگر در نقش جواد جوادی بهتر است؛ روزبه حصاری، مانی رحمانی یا یونا تدین

هر سه بازیگری که در سریال بچه مهندس نقش جواد جوادی را بازی کرده‌اند از عهده این نقش برآمده‌اند اما کدام‌یک از نظر شما بهتر بازی کرده است؟

دوات آنلاین-سریال بچه مهندس داستان جذابی دارد اما آنچه این سریال را پربیننده‌تر کرده و باعث شده هر سه فصل آن با اقبال عمومی رو به رو شود بازی خوب بازیگران مختلف در نقش جواد جوادی است. یونا تدین دوران کودکی این شخصیت را بسیار زیبا و تاثیرگذار بازی کرد. مانی رحمانی در این نقش خوب درخشید و روزبه حصاری دوران جوانی جواد را به زیبایی به تصویر کشید.

یونا تدین در فصل اول سریال بچه مهندس در نقش جواد جوادی

یونا تدین؛ کودکی جواد جوادی در سریال بچه مهندس

عده‌ای از طرفداران یونا تدین بر این باور هستند که چون این بازیگر کودک است کار سخت‌تری داشته با این حال کارگردان به خوبی توانسته او را هدایت کند و یونا نیز به زیبایی در نقش جواد جوادی فرو رفته و آن را برای بیننده جذاب کرده است. نشان دادن کمبودهای عاطفی جوادی در کودکی کاری بسیار دشوار بود.

 

جواد در کودکی ذهنی پر از سوال داشت و از طرفی سرشار از اندوه بود. یونا تدین این حس را به خوبی منتقل کرد و توانست بینندگان را با خود همراه کند البته بازی خوب دیگر اعضای سریال بچه مهندس نیز در این زمینه نقش بسیار پررنگی داشت.

مانی رحمانی در فصل دوم سریال بچه مهندس نقش نوجوانی جواد جوادی را بازی کرد

مانی رحمانی و جواد جوادی نوجوان

نوجوانی برای هر انسانی دوران بسیار حساس و مهمی است. حال اگر این نوجوان بی‌سرپرست هم باشد اوضاع بغرنج‌تر می‌شود. همین عامل کار مانی رحمانی را در فصل دوم سریال بچه مهندس بسیار دشوار کرده بود.

 

جواد در این فصل هم عاشق شده بود و هم پرسش‌هایی درباره والدینش داشت که باید برای آنها جواب پیدا می‌کرد. او در این فصل مادر واقعی‌اش را دید البته نه خودش را بلکه جسدش را. بازی چنین نقشی بسیار دشوار است به ویژه برای بازیگری که تجربه چندانی ندارد اما مانی رحمانی خوب از عهده کار درآمد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

روزبه حصاری بازیگر دوران جوانی جواد جوادی در فصل سوم سریال بچه مهندس

روزبه حصاری، آخرین جواد جوادی

روزبه حصاری در روزگار بهتری بازیگر نقش جواد جوادی شد. در فصل سوم جواد راه زندگی‌اش را پیدا کرده و اهداف و برنامه‌هایش تا حدودی مشخص است. جواد در این فصل باید ثبات و مقاومت خود را نشان بدهد. او باید ثابت کند با سخت‌کوشی به هدف‌هایی که برای خودش متصور شده می‌رسد.

 

زندگی جواد در فصل سوم سرشار از غصه‌ها و شادی‌ها است. او گاهی به شدت مغموم می‌شود و گاهی زندگی روی خوش نشان می‌دهد. روزبه حصاری تمام این حالات را به خوبی به تصویر کشیده است. استواری و مصمم بودن جواد در بازی روزبه حصاری به خوبی نمایان است و البته بازیگران دیگر نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و همین باعث شده روزبه حصاری موفق‌تر شود.

 

با تمام این اوصاف همچنان برخی یونا تدین را بیشتر می‌پسندند و بعضی طرفدار مانی رحمانی هستند. همچنین عده‌ای معتقد هستند روزبه حصاری، بهترین جواد جوادی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
من ستاره مرتقی 1400/10/13
خیلی سریال بچه مهندس. قشنگیه آموزنده هست و احساسی واقعا از نویسنده و کار گردان این فیلم متشکرم من بچه مهندس 1...2..3....رو دوست دارم ولی فصل 4قشنگ بازی نکردن
ناشناس 1400/10/09
آقای حصاری فقط
ناشناس 1400/10/07
به نظر منم آقای روزبه حصاری البته بقیه هم خوب بودن
زینب 1400/09/27
به نظر من آقای حصاری از همه بهتر بازی کرده. واقعا ایشون رو دوست داشتم توی بچه مهندس ۳ و به عشق ایشون نگاه می کردم. امیدوارم توی فیلم های بعدی شون هم همین قدر موفق باشن🌺 البته آقای تدین هم خوب بازی کرده بودند.
فاطمه 1400/09/16
قطعاً روزبه حصاری
رعنا رحمانیان 1400/08/27
یونا تدین جان خیلی خوب بازی کرده است بعضی وقت ها من اشک از چشم در می آید ویونا تدین احساساتی بازی کرده است۰ فقط یونا تدین
سیده فاطمه 1400/01/22
به نظر من هر سه بازیگر درسه فاز سریال خوب بودن
ن 1399/10/01
اقای حصاری خیلی خوب بازی کرد وازهمه فصل های بچه مهندس فصل ۳خیلی عالی بودمرسی اقای حصاری هرجاباشی سالم باشی
فاطمه مرتضوی 1399/08/07
هر سه عالی هستند ولی من مانی رحمانی رو بازی کردن در بچه مهندس رو خیلی دوست دارم چون تو فصل دو خیلی خوب بازی کردند
ناشناس 1399/08/06
+ مگه ميشه به جز روزبه حصاري بازيگر ديگه اي رو هم دوست داشت؟؟؟؟ - معلومه كه نه !!!!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.