2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نظر روزبه حصاری درباره مانی رحمانی و یونا تدین، بازیگران نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس

نظر روزبه حصاری درباره مانی رحمانی و یونا تدین، بازیگران نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس

روزبه حصاری به سوالات زیادی درباره سریال بچه مهندس 3 جواب داده و گفته غافلگیری‌های زیادی در راه است.

دوات آنلاین-روزبه حصاری به خوبی توانسته در سریال بچه مهندس ۳ نقش جواد جوادی را بازی کند. قبل از او یونا تدین و مانی رحمانی این نقش را برعهده داشتند و آن دو نیز خاطره خوبی از خود به یادگار گذاشتند. حرف‌های حصاری را درباره سریال بچه مهندس به نقل از خبر آنلاین بخوانید:

 

روزبه حصاری چگونه نقش جواد جوادی را بازی کرد

هر دوی‌شان ماه هستند. هم یونا و هم مانی. آنقدر خوش‌انرژی و خوش قریحه هستند که یک مقدار کار از این جهت سخت بود. اما این‌که کار چطور به من پیشنهاد شد، خیلی اتفاقی. یک فراخوان منتشر شد، من خانه بودم، به مامانم گفتم این نوجوان شبیه من نیست؟ گفت چرا. وقتی مادر این را می‌گوید دیگر باید یک مقدار روی نظرش فکر کرد. آن زمان به خودم اجازه ندادم که این فراخوان را پیگیری کنم. به این دلیل که یک فراخوان عمومی بود و احساس می‌کردم من اگر به عنوان بازیگری که در حد و اندازه خودش چند کار انجام داده، اگر بخواهم پیشنهاد بدهم، یک مقدار شبیه به استفاده از امکانات است.

 

حتی به یکی از بازیگران دو فصل قبل که از دوستان و همکاران من است، زنگ زدم، اتفاقا آن روز سر این دوست‌مان خیلی شلوغ بود و گفت روزبه من به تو زنگ می‌زنم. دو روز بعد به من زنگ زد که چه کاری داشتی، گفتم هیچی، می‌خواستم حالت را بپرسم و اصلا مساله را عنوان نکردم. تا این‌که تیم تولید خیلی به دنبال بازیگر مناسب این نقش می‌گشته‌اند و خیلی اتفاقی از من، «سلام آقای مدیر» در حال پخش بوده است. این‌طور که به من گفتند، آقای غفاری که سریال را می‌دیده‌اند، به تیم کارگردانی می‌گویند این بازیگر گزینه خوبی برای نقش جواد است. فیلمبرداری قسمت‌های اول شروع شده بود که من را دعوت کردند و من وارد کار شدم. نمی‌دانم اسمش را چی بگذارم ولی انگار از ته دلم خواستم و جذب شد. جز قسمت و حکمت، نمی‌توانم اسم دیگری برایش بگذارم.

روزبه حصاری در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳

غافلگیری در سریال بچه مهندس 3

من فقط می‌توانم بگویم تماشاگر با غافلگیری‌های بسیاری روبه‌رو خواهد شد. یعنی هر چه تا الان غافلگیری داشتیم، ضربدر ده کنید. آن چیزهایی که آدم فکرش را نمی‌کند به وقوع می‌پیوندند.

 

شروع کار روزبه حصاری با نوازندگی

من کارم را از نوازندگی شروع کردم و نوازنده سازهای کوبه‌ای هستم. آن زمان یک مقدار دوران پسادانشجویی بود. دوران بین فضای دانشگاهی و فضای هنری بود. می‌خواستم خیلی جدی این مسیر را شروع کنم و راهی هم برای خودم نداشتم. با یک سری بند نواختم که الان صاحب‌نام هستند. البته شاید راضی نباشند الان اسم‌شان را بیاورم ولی گروه‌هایی هستند که الان آلبوم می‌دهند، کنسرت برگزار می‌کنند و شاید راضی نباشند اسم‌شان بیاید که یک موقع کنار خیابان با هم ساز می‌زدیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/09/23
حیف که فصل ۴ بچه هندس توم شد 😭😭 ممنون میشم هرچه زود تر فصل ۵ بچه مهندش رو بسازید و پخش کنید ممنون😊
زهرا 1400/01/04
من عاشق سریال بچه مهندس هستم و فقط به خاطر نقش جذاب اقای مانی رحمانی هستش که میبینم وارزو دارم که یکبار ایشون رو ببینم از اقای حصاری عزیز هم تشکر میکنم به خاطر نقش جذابشون 😊
فرشته 1399/12/22
سلام آقای حصاری
مهرانه 1399/07/08
با سلام و عرض ادب خدمت همه . سریال بچه مهندس واقعا سریالی جذاب . زیبا و تاثیر گذار بود. دست همه عوامل و دست اندر کاران این فیلم درد نکنه . هر سه جواد 😁 یعنی آقای تدین و رحمانی و حصاری عالی بودن . به امید ساخت بچه مهندس ۴
ناشناس 1399/07/03
سلام من تا یه مدتی نمیتونستم متوجه بشم استعدادم چیه ولی بعد از یه مدت طولانی متوجه شدم استعدادم توی هنر مجری گری و بازیگریه الانم یکی از بزرگ ترین آرزوهام بازی کردن توی این سریال جذاب و آموزنده هست ممنونم از عوامل این سریال
ناشناس 1399/05/23
واقعا سریال خیلی خوب و عالی انشا الله که ۴ هم بیاد
عرفان 1399/04/09
آقای حصاری چقدشما خوبیدهرچی بگم بازم کمه شمابی نظیرید وخواهش میکنم ازکارگردان فصل چهارم هم ساخته بشه ممنون
سحر حاجی خواجه لو 1399/03/29
واقعا بازیتون عالی بود آقای حصاری ممنون
زهرا سیناییا ن 1399/03/17
حیف که فصل ۳ بچه مهندس تمام شد انشاالله فصل۴ بچه مهندس هم درست بشه
ناشناس 1399/03/14
اقای حصاری ممنون بابت پذیرفتن این نقش در بچه مهندس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.