2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال خانه‌ای در تاریکی از شبکه تماشا + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال خانه‌ای در تاریکی از شبکه تماشا + خلاصه داستان و بازیگران

سریال خانه‌ای در تاریکی سریالی خاطره‌انگیز است که می‌توانید یک بار دیگر آن را از شبکه تماشا ببینید.

دوات آنلاین-سریال خانه‌ای در تاریخی که سریالی تاریخی و به یادماندنی است روی آنتن شبکه تماشا رفته است.

 

سریال خانه‌ای در تاریکی را سعید سلطانی ساخته و اولین بار سال ۱۳۸۲ از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال بسیار پرطرفدار بود. سلطانی که قبل از آن سریال پس از باران را کارگردانی کرده بود با خانه‌ای در تاریکی توانست موفقیت خود را تکرار کند.

 

سعید سلطانی که شاید خیلی‌ها او را به خاطر سه فصل سریال ستایش بشناسند کارگردان پرمنخاطبی است و سریال‌های رسم عاشقی لبه تاریکی، مامور بدرقه و در جست‌وجوی آرامش را از او حتما به یاد دارید.

عکسی از سریال خانه ای در تاریکی

خلاصه داستان سریال خانه ای در تاریکی

این سریال که وقایع آن در سال 1307 می‌گذرد داستا دختری از ایل بختیاری به نام ماه تابان است . او از سال ها پیش در پی مفقود شدن پدر و مرگ مادرش، نزد پدربزرگش که رئیس ایل بختیاری است زندگی می‌کند.

 

عطاءالدوله پدربزرگ مادری ماه تابان پیکی را به دنبال او می‌فرستد تا به تهران برود. ماه تابان که همیشه آرزومند آگاه شدن از سرنوشت پدر بود، این موقعیت را فرصت مناسبی می می داند و علیرغم مخالفت «حیدرخان» به تهران می رود . اما حضور او در خانه اشرافی «عطاء الدوله» به مذاق دیگر ساکنین خانه خوش نمی آید. حوادثی عجیب و باورنکردنی در انتظار ماه تابان است.

عکسی از سریال خانه ای در تاریکی

ساعت پخش خانه ای در تاریکی از شبکه تماشا

سریال خانه ای در تاریکی فقط یک بار در هر روز روی آنتن شبکه تماشا می‌رود و تکرار ندارد. بنابراین اگر قصد دارید این سریال را تماشا و آن را دنبال کنید برای ساعت 5 بعدازظهر برنامه‌ریزی کنید.

عکسی از سریال خانه ای در تاریکی

بازیگران سریال خانه ای در تاریکی

نقش ماه تابان را در سریال خانه ای در تاریکی لادن مستوفی بازی کرده و محمدعلی کشاورز در نقش شازده عطاءالله ظاهر شده است.

 

همچنین مجید مظفری ، محمود پاک ‌نیت ، ثریا قاسمی ، فرهاد اصلانی ، فخری خوروش ، سیما تیرانداز ، اسماعیل شنگله ، جلیل فرجاد ، محرم زینال‌زاده ، آتش تقی پور و فریده سپاه‌منصور بازیگران این سریال هستند.

 

سریال خانه ای در تاریکی چند قسمت است

این سریال تاریخی در 30 قسمت ساخته شده و فیلمبرداری آن نیز در تهران، کاشان و الیگودرز انجام شده است. هر قسمت از این سریال حدود 40 دقیقه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.