2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلاق به خاطر اینستاگرام

طلاق به خاطر اینستاگرام

اینستاگرام زندگی مشترک مرا به‌هم ریخت و همسرم را از من گرفت. از او خواستم که از شبکه‌های مجازی به‌خصوص اینستاگرام فاصله بگیرد...

دوات آنلاین-گشتی در اینستاگرام، زندگی شهرام و لادن را به‌هم ریخت. مرد 46 ساله وقتی متوجه شد که همسرش در اینستاگرام یک پیج مخفی دارد، تصمیم گرفت به زندگی مشترکش برای همیشه پایان دهد. از آنجایی که همسر اول شهرام در اینستاگرام به او خیانت کرده بود، این مرد از فضای مجازی متنفر بود. برای همین هم با دیدن پیج پنهانی همسر دومش نتوانست به زندگی مشترک با او ادامه دهد.

 

این مرد وقتی روبه‌روی قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره علت درخواست طلاق خود گفت: «همسرم از همان روز اول می‌دانست من چقدر با شبکه‌های مجازی به‌خصوص اینستاگرام مشکل دارم. همسر اولم بعد از 18سال زندگی مشترک، در اینستاگرام به من خیانت کرد. پیام‌های خصوصی‌اش را دیدم و بلافاصله از او جدا شدم. از آن زمان به بعد نسبت به این موضوع ذهنیت بدی داشتم. چند ماه شوکه بودم و دلم نمی‌خواست کسی را ببینم. از شبکه‌های مجازی متنفر شدم. یک گوشی ساده خریدم تا خودم هم نتوانم شبکه‌های مجازی را روی گوشی‌ام نصب کنم. وقتی با لادن آشنا شدم، همه این اتفاقات را برایش تعریف کردم و به او گفتم که چقدر از این شبکه‌های مجازی بیزار شده‌ام.

 

اینستاگرام زندگی مشترک مرا به‌هم ریخت و همسرم را از من گرفت. از او خواستم که از شبکه‌های مجازی به‌خصوص اینستاگرام فاصله بگیرد. لادن هم این موضوع را قبول کرد و ما زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. من و لادن هیچ اختلافی با هم نداشتیم. او را دوست داشتم و احساس کردم که بعد از این همه مشکلات، تنها لادن است که می‌تواند به من آرامش بدهد. اما او تمام حرف‌ها و قول‌هایش را زیر پا گذاشت و به کوچک‌ترین خواسته من عمل نکرد. یک بار به من گفت که دوست دارد صفحه‌ای در اینستاگرام برای خودش باز کند. همان موقع باز هم به او گوشزد کردم که حق این کار را ندارد. با این حال او بدون اطلاع من صفحه‌ای برای خودش باز کرد.

 

من به رفتارهایش مشکوک شدم. برای همین یک روز گوشی دوستم را قرض گرفتم و با پیج اینستاگرام او، اسم همسرم را سرچ کردم. بعد از یک جست‌وجوی ساده صفحه‌اش را دیدم و به‌شدت عصبانی شدم. باورم نمی‌شد که همسرم به خاطر یک پیج اینستاگرام خواسته مرا زیر پا بگذارد. برای همین همان شب تصمیم گرفتم از این زن جدا شوم. من در زندگی مشترک با همسر اولم به اندازه کافی عذاب کشیدم. برای همین دیگر به لادن اعتمادی ندارم و نمی‌خواهم دوباره آن عذاب‌ها را تحمل کنم.

 

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی، شهرام تنها به خاطر این‌که من برای خودم یک صفحه در اینستاگرام باز کردم مرا کتک زد و گفت که دیگر حاضر نیست در کنار من زندگی کند. خیلی شوکه شده بودم. می‌دانستم که او راضی نیست در اینستاگرام صفحه‌ای داشته باشم، اما فکرش را هم نمی‌کردم که چنین عکس‌العملی از خودش نشان دهد. من هم چون دیدم این شبکه مجازی خیلی معروف شده و همه یک صفحه در آن دارند، دلم خواست که مثل آنها وارد این فضا شوم. ولی شوهرم چنین جنجالی به راه انداخت. من و شهرام در زندگی مشترک اختلاف جدی با هم نداشتیم. اما او مرا از خودش متنفر کرد. از آن شب به بعد من هم دیگر حاضر نیستم او را ببینم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد آنها را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.