2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا جواد در سریال بچه مهندس با مژگان ازدواج می‌کند

آیا جواد در سریال بچه مهندس با مژگان ازدواج می‌کند

آیا جواد برای ازدواج به مژگان به خارج از کشور می‌رود؟ آیا او را پیدا می‌کند؟ آیا مژگان به ایران بازمی‌گردد؟

دوات آنلاین-سریال بچه مهندس به فصل سوم رسید. این سریال در فصل‌های قبلی خود بسیار پرطرفدار بود به ویژه آنکه مانی رحمانی نقش جواد جوادی را به خوبی بازی کرده بود. مانی در این فصل نیز حضور دارد و البته نقش بزرگسالی جواد را روزبه حصاری بازی می‌کند. او هنوز به دنبال ازدواج با مژگان است.

 

جواد جوادی از کودکی و زمانی که در پرورشگاه بود با مژگان آشنا شد و بعد از این‌که این دو از هم دور شدند باز هم او را فراموش نکرد.

 

مژگان به خانواده‌ای ثروتمند سپرده شد. آنها به خارج از کشور رفتند اما این جدایی باعث نشد جواد عشق دوران کودکی و نوجوانی‌اش را فراموش کند و هنوز به فکر ازدواج با او است.

 

آیا جواد در سریال بچه مهندس به خارج می‌رود؟

یکی از احتمالات این است که جواد جوادی به دنبال مژگان به خارج از کشور برود اما آیا می‌تواند به آمریکا برود و آیا می‌تواند مژگان را پیدا کند؟ این اتفاق خیلی بعید به نظر می‌رسد البته به همین دلیل شاید نویسندگان سریال طرحی را ریخته باشند که همین اتفاق دور از ذهن بیفتد و همه غافلگیر شوند.

 

آیا مژگان هنوز جواد را به یاد دارد؟

مژگان قبلا گفته بود هرگز جواد را فراموش نمی‌کند اما آیا سر قولش مانده است؟ اگر او و جواد دوباره با هم رو به رو شوند احتمال این‌که مژگان نیز به این ازدواج ابراز تمایل کند زیاد است اما مشکلات زیادی سر راه آنها قرار دارد.

 

یکی از مشکلات مخالفت پدرخوانده مژگان با این ازدواج است. او چندان از جواد خوشش نمی‌آید. البته جواد هم تغییر کرده و دیگر آن پسر خام نیست بلکه دانشگاه رفته، درس خوانده و افق‌های روشنی پیش رویش قرار دارد.

 

آیا مژگان به ایران برمی‌گردد؟

یکی دیگر از احتمالا این است که  مژگان از زندگی در کشوری غریب به ستوه بیاید و به ایران بازگردد. در این صورت او خیلی راحت می‌تواند جواد را پیدا کند و این‌گونه رابطه آنها دوباره شکل می‌گیرد و به سمت ازدواج می‌روند.

 

نکته مهم در سریال بچه مهندس این است که این سریال داستانی عاشقانه نیست که حتما توقع داشته باشیم شخصیت‌های آن در عشق خود پیروز شوند. این سریال مخاطرات زندگی یک کودک بی‌سرپرست را نشان می‌دهد. بنابراین شکست عشقی هم در این مسیر طبیعی است و می‌تواند بخشی از زندگی جواد جوادی باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/27
من یک عکسی دیدم نوشته بود بچه ی جواد و مرضیه😳😳😳😳😳😳🤣🤣🤣😞😞😞😍😍😍😍😘😘😘
شبنم 1399/11/18
نمیدونم والا من کار جناب رهبری رو ندیدم ولی برای پیری جواد فکر نکنم اونقدر ها هم بد باشن
ناشناس 1399/11/14
سورپرایز این سریال=آهنگ بی مقصد روزبه حصاری
ناشناس 1399/11/14
محمد رضا رهبری بازیگر خوبی برای فصل ۴ سریال بچه مهندس نیست
ناشناس 1399/07/18
بله منم موافقم
ناشناس 1399/06/30
من دوست دارم بعد از پایان بچه مهندس دو باره دربارش,. گفت و گو کنیم برای مثال سرنوشت جواد در بچه مهندس 4
ناشناس 1399/05/15
بد ترین فیلم
ناشناس 1399/03/15
حداقل نشون میداد وقتی بیبی گوهر و جواد رفتند خواستگاری مرضیه و حداقل خانه جواد و مرضیه را نشون میدا چقدر آخرش بد تموم شد ولی خواستگاری جواد از مرضیه خیلی جالب بود البته من که سوپرایز که همه میگفتن آخر سریال سوپرایزه نفهمیدم هر کی میدونه میشه بگه سوپرایز چی بوده
ناشناس 1399/03/15
دلم برا مژگان سوخت البته مژگان هم جواد رو این همه سال فراموش کرده بود حداقل کاشکی مژگان هم با یک کسی ازدواج میکرد و خوشبخت میشد
ناشناس 1399/03/13
خیلی عالی بود.مخصوصا اونجا که گفت سیگنال بینمون هنوز فعاله اونم گفت ببله.قشنگ شد یه خواستگاری مهندسی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.