2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فرار مرد جوان بعد از قتل همسر

فرار مرد جوان بعد از قتل همسر

کارآگاهان جنایی بعد از اطلاع از این قتل تحقیقات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

دوات آنلاین-مرد مبل ساز که در جریان اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده است تحت تعقیب مأموران پلیس تهران قرار گرفت.

 

به گزارش روزنامه جوان، شامگاه جمعه ۵ اردیبهشت مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با تماس تلفنی شهروندی از زخمی شدن زن جوان در خانه اش باخبر و راهی محل شدند.

 

مأموران در محل حادثه دریافتند ساکنان ساختمانی دقایقی قبل با شنیدن فریادهای کمک خواهی از خانه همسایه شان وارد خانه آنها شده و با پیکر نیمه جان زن همسایه روبه رو می شوند و او را برای درمان به بیمارستان منتقل می کنند.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت ساعت9 و 45 دقیقه روز شنبه ششم اردیبهشت ماه از بیمارستان خبر رسید زن ۲۸ساله بر اثر شدت جراحات به کام مرگ رفته است.

 

بدین ترتیب با اعلام خبر قتل زن جوان پرونده وارد مرحله تازه ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند.

 

در نخستین شاخه از تحقیقات یکی از همسایه ها به تیم جنایی گفت: مدتی است زن فوت شده همراه دو فرزند و شوهرش در این ساختمان زندگی می کنند. آنها با هم اختلاف داشتند و به همین سبب همیشه صدای درگیری آنها از خانه شان به گوش می رسید، به طوریکه درگیری آنها برای ما عادی شده بود تا اینکه شب حادثه دوباره صدای درگیری آنها به گوشمان رسید، اما این بار صدای آنها خیلی بیشتر بود که حکایت از آن داشت یکدیگر را به شدت کتک می زنند که صدای کمک خواهی فهیمه، زن همسایه به گوشمان رسید و ناگهان قطع شد. پس از این نگران شدیم و همراه تعدادی از همسایه به طبقه آنها رفتیم. در خانه آنها باز بود و ما داخل خانه با پیکر نیمه جان فهیمه روبه رو شدیم اما خبری از شوهرش و فرزندانش نبود.

 

در گام بعدی مأموران پلیس از یکی از بستگان نزدیک مقتول تحقیق کردند. وی گفت: فهیمه مدتی قبل با شوهر اولش اختلاف پیدا کرد و از او جدا شد و پس از آن با فرهاد که مبل ساز است، آشنا شد و با هم ازدواج کردند. آنها ابتدا زندگی خوبی داشتند و حاصل زندگی شان هم دو دختر است اما کم کم با هم اختلاف پیدا کردند.

 

وی ادامه داد: فرهاد علاوه بر مبل سازی در کار خرید و فروش موادمخدر هم است که به همین خاطر با همسرش اختلاف داشت. بارها فهیمه، شوهرش را تهدید کرده بود، اگر دست از کار خلاف بر ندارد او را به پلیس لو می دهد و حتی از کارهای خلاف او فیلم هم تهیه کرده بود. آنها همیشه با هم درگیری و کتک کاری داشتند. روز سیزده بدر فهیمه تصمیم داشت همراه فرزندانش به خانه پدری اش برود، اما فرهاد مخالفت کرده بود که فرهاد پس از ضرب و جرح فهیمه را در اتاق حبس می کند و مانع رفتن او به خانه پدرش میشود. شب حادثه هم فهیمه می خواست برای مهمانی به خانه خواهرش برود که دوباره شوهرش مخالفت می کند و با هم درگیر می شوند. او ساعتی قبل از درگیری شدید، دو فرزندش را به خانه خواهرش فرستاده و قرار بود پس از اینکه شوهرش را آرام کند با هم به خانه خواهرش بروند که در درگیری با شوهرش به قتل می رسد.

 

بدین ترتیب داماد فراری به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت و جسد زن جوان نیز برای انجام آزمایش های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه قاضی واحدی به کارآگاهان جنایی دستور داد که از دختران مقتول درباره حادثه تحقیق شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.