2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
روژان، شیرین و روناک؛ کدام‌یک در نون-خ بازیگر بهتری است؟

روژان، شیرین و روناک؛ کدام‌یک در نون-خ بازیگر بهتری است؟

کدام‌یک از سه دختر خانواده نورالدین خانزاده شخصیت جذاب‌تری در سریال نون-خ دارد و کدام هنرمند بهتر توانسته نقش‌اش را بازی کند؟

دوات آنلاین-ندا قاسمی و هدیه بازوند در نقش‌های شیرین و روژان و صهبا شرافتی در نقش روناک، خواهرزاده نورالدین خانزاده در سریال نون-خ ۲ بازی‌های خوب جذابی را به نمایش گذاشته‌اند و در واقع می‌توان گفت از میان بازیگران زن این سریال بیش از دیگران مطرح هستند اما کدام یک بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؟

صهبا شرافتی در نقش روناک در سریال نون-خ

روناک با بازی صهبا شرافتی؛ چهره‌ای جدید

روناک در سریال نون-خ چهره‌ای تازه است. او در فصل اول سریال حضور نداشت و در فصل دوم از آنچه که نقش کژال حذف شده بود روناک یا به نقل نورالدین خانزادی رونی کلمن با همان خصوصیات رفتاری جایگزین شد.

 

صهبا شرافتی پیش از بازی در نقش روناک تجربه بازیگری نداشت اما با حضور در سریال نون-خ توانست استعدادش را نشان بدهد. نقش او به‌شدت مورد توجه قرار گرفت. نظر چند مخاطب را در این باره بخوانید:

 

نسرین جمشیدی نظر داده است: روناک نقش خیلی جدی و کمی خشن دارد اما همین را بانمک بازی کرده و واقعا خنده‌دار است. یعنی آدم می‌ماند به او بخندد یا بترسد. خیلی خوب این دو حالت با هم جمع شده و قشنگی‌اش هم به همین است.

 

احسان-م نظر داده است: کژال خیلی بهتر بود اما روناک هم خوب بازی می‌کند اما نقشش زیاد پررنگ نیست. در بعضی قسمت‌ها هم اصلا نبود. اگر بیشتر بازی می‌کرد جذاب‌تر می‌شد.

ندا قاسمی در نقش شیرین در سریال نون-خ

بازی خوب ندا قاسمی در نقش شیرین

شیرین یکی از دختران نورالدین خانزاده است که از جهاتی با دیگر دختران فرق دارد. او هنرمند است و نسبت به دیگران مهربان‌تر رفتار می‌کند. شیرین در فصل اول سریال نون-خ نقش چندان پررنگی نداشت اما نقش او در فصل دوم بیشتر شده و به خوبی توانسته از عهده آن بربیاید.

 

ندا قاسمی که این نقش را بازی کرده خودش واقعا نقاش است و این هنر را به خوبی می‌داند. آنچه بازی او را جذاب‌تر کرده گرفتار شدنش در میان دو خواستگار است. سلمان از خواستگاران او بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و شاگرد نانوا هم که به عشق شیرین از تهران به روستای پرنیان کرمانشاه رفته سریال را دیدنی‌تر کرده است. اگر صل سوم نون-خ ساخته شود باید منتظر ازدواج شیرین با یکی از خواستگارانش باشیم.

هدیه بازوند در نقش روژان در سریال نون-خ

روژان؛ شخصیتی باورپذیر با بازی هدیه بازوند

هدیه بازوند هم در فصل اول و هم در فصل دوم سریال نون-خ توانسته بازی خوبی را به نمایش بگذارد البته حضور او در فصل دوم کمرنگ‌تر است. آنچه بازی این هنرمند را جذاب تر می‌کند کشمکش‌هایی است که با شوهرش دارد. روژان نیز مانند دیگر اعضای خانواده نورالدین بسیار مهربان و فداکار است. صمیمت او برای بینندگان دلنشین است اما شخصیت روژان کمتر بار طنز دارد و شاید کمتر لحظه‌ای پیش بیاید که مخاطب به خاطر او بخندد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطی 1401/02/16
به نظرم شیرین بهترین و خوشگل ترین است.
سپیده 1400/01/23
روژان خیلی عالی بازی کرد👍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.