2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی زوج پرستار که در روزهای کرونایی فداکاری کردند

بیوگرافی کامل کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی زوج پرستار که در روزهای کرونایی فداکاری کردند

کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی زوج پرستاری که به دلیل فداکاری در بیماری سخت کرونا در گلپایگان مشهور شدند مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری شدند.

دوات آنلاین-کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی زوج پرستاری هستند که به دلیل فداکاری در دوره سخت بیماری کرونا به شهرت رسیدند.

 

ازدواج کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی

کتایون و فرهاد 5 سال قبل با هم ازدواج کردند آنها هر دو پرستار هستند و در دهه 60 به دنیا آمده اند و به واسطه نسبت فامیلی با هم  ازدواج کردند. کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی هردو پرستار بیمارستان مختص کرونا در گلپایگان هستند که از زمان شروع بیماری کرونا تا 35 روز که پیک این بیماری در گلپایگان بود از فرزندانشان که 6 ساله و دو ونیم ساله هستند، دور بودند. انها شبانه روز در بیمارستان گذراندند تا با این بیماری سخت و آزار دهنده بجنگندند و به بیماران خدمت رسانی کنند.

زوج پرستار فداکار در دورهمی

حضور مداوم این زوج در بیمارستان و دوری 35 روزه از خانه و فرزندانشان دلیل اصلی شهرتشان است. نزدیکان این زوج پرستار می گویند انها بسیار پرستاران مهربان و مسئولی هستند و حتی زمانی که در شیفت نباشند و کمکی لازم باشد کمک می کنند.

 

زندگی در گلپایگان

کتایون و فرهاد هر دو در گلپایگان زندگی می کنند اما کتایون مصطفایی در کرمانشاه به دنیا آمده و تحصیل کرده است. کتایون مصطفایی و فرهاد مرادی هردو کارشناس ارشد پرستاری هستند و رتبه پرستاری بالایی در مهارت دارند.

 

حضور این زوج در بیمارستان گلپایگان و توجه مردم به آنها دلیل اصلی برنامه سازان دورهمی برای دعوت از آنها بود.

 

فداکاری در روزهای کرونایی

فرزندان خردسال این زوج فداکار 35 روز با مادربزرگش زندگی کرد تا والدینش بتوانند به بیماران کمک رسانی کنند.

 

این زوج به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شدند تا از روزهای سخت کرونا و بیمارستان و آنچه در آن 35 روز بر آنها گذشت بگویند.

 

منابع: تابناک- فرارو

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.