2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
درگیری مرگبار بر سر پارک خودرو

درگیری مرگبار بر سر پارک خودرو

در این دعوا راننده جوان پسر همسایه را زیر گرفت و باعث مرگ او شد.

دوات آنلاین-راننده خودروی سواری در دعوا بر سر پارک جای خودرو کنار یک خانه، پسر صاحبخانه را در تصادف به کام مرگ کشاند.

 

به گزارش جوان، ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۳۱فروردین ماه قاضی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد از مرگ مشکوک پسر جوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل پسر جوانی به نام احمد جلوی خانه شان به طرز مرموزی زیر چرخ های خودروی پرایدی به شدت زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

 

همچنین مشخص شد راننده پراید که مرد جوانی به نام فریدون است پس از حادثه با خودرواش از محل گریخته است. بدین ترتیب تیم جنایی برای تحقیقات به بیمارستان رفتند که بررسی ها نشان داد احمد و خانواده‌اش قبل از حادثه چند باری با فریدون که خودرواش را جلوی در خانه آنها پارک می کرده و مزاحم آنها بوده مشاجره لفظی و درگیری داشته اند تا اینکه لحظه حادثه آنها دوباره با فریدون به خاطر پارک خودرواش جلوی خانه شان درگیر می شوند و در این درگیری فریدون هنگام عقب و جلوی کردن خودرو احمد را زیر می گیرد و فرار می کند.

 

یکی از اعضای خانواده احمد با شکایت از فریدون به اتهام قتل گفت: فریدون خانه اش در نزدیکی خانه ما است. او هر روز خودروی خودش را جلوی خانه ما پارک می کند و برای ما و خودرویمان مزاحمت ایجاد می کند. ما چندین بار به او تذکر دادیم و خواهش کردیم که خودرواش را جلوی خانه ما پارک نکند، اما او هرگز به حرفها و اعتراضات ما توجهی نمی کرد و زمانی که ما متوجه نبودیم، خودرواش را جلوی خانه ما پارک می کرد و به خانه اش میرفت. به همین خاطر ما چند باری با هم مشاجره لفظی کردیم و دوباره از او خواستیم که خودرواش را جلوی در خانه ما پارک نکند، امروز صبح دوباره متوجه شدیم که او خودرواش را طوری پارک کرده که برای ما مزاحمت ایجاد کرده است، به همین دلیل خیلی از دست او عصبانی شدیم تا اینکه از پنجره اتاقمان متوجه شدیم او پیش خودرواش آمده و تصمیم دارد خودرواش را روشن کند و برود به سرعت به داخل کوچه رفتیم تا به او برای آخرین بار تذکر بدهیم که او هم فهمید و خودرواش را سوار شد و شروع به حرکت کرد. ما قصد داشتیم با او حرف بزنیم و به همین خاطر اطراف خودرو بودیم که فریدون دیوانه وار شروع به حرکت کرد و در تصادف عمدی پسرم را به کشتن داد.

 

دستگیری راننده فراری

پس از طرح شکایت، قاضی شعبانی، دستور بازداشت راننده فراری را صادر کرد و مأموران پلیس راهی خانه او شدند که دریافتند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

 

مأموران پلیس در ادامه راهی خانه پدری متهم شدند که مشخص شد وی به آنجا هم نرفته است. بنابراین شماره پلاک خودروی متهم را برای شناسایی به گشت های پلیس اعلام کردند و در نهایت ساعتی بعد وی در یکی از خیابان ها شناسایی و دستگیر شد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.