2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کاظم نوربخش، بازیگر نقش سلمان در سریال نون-خ

بیوگرافی کاظم نوربخش، بازیگر نقش سلمان در سریال نون-خ

کاظم نوربخش قبل از بازی در سریال نون- نیز فعالیت‌های هنری زیادی داشت اما نقش سلمان او را به شهرت رساند.

دوات آنلاین-کاظم نوربخش که در سریال نون-خ نقش سلمان را بازی کرده از جمله هنرمندان اهل استان کردستان است که پیش از این نیز در فیلم‌های زیادی حضور داشت اما حضور در نون-خ او را به شهرت بیشتری رساند.

 

کاظم نوربخش روز یک مهر سال ۱۳۵۵ در شهر بیجار متولد شد. او از همان کودکی به بازیگری و هنر علاقه داشت و حتی در دوران مدرسه این رشته را دنبال می‌کرد تا این‌که به صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شد.

 

نوربخش علاوه بر بازیگری نقاش خوبی نیز هست و در دبیرستان نیز در رشته گرافیک درس خواند. او کار بازیگری را از استان خودش شروع کرد و اولین بار در فیلم نای نینوا به کارگردانی علی نوربخش بازی کرد و بعد از آن فیلم دیگری با همین کارگردان کار کرد. آن فیلم که البته فیلم کوتاه بود درس اول نام داشت.

 

نوربخش بعد از چند تجربه کوچک و در حالی‌که نشان داده بود توانایی بازیگری را دارد سرانجام  در سال 1387 در سریالی که از شبکه سنندج پخش شد و شهر مهتابی نام داشت بازی کرد. این کار را باید شروع بازیگری نوربخش به صورت حرفه‌ای دانست.

کاظم نوربخش در نقش سلمان در سریال نون-خ

بازی در نقش سلمان، خواستگار شیرین، در سریال نون-خ2

بازی در نقش سلمان برای کاظم نوربخش شهرت زیادی را به ارمغان آورد. سلمان در سریال نون-خ 2 خواستگار شیرین است و البته نورالدین خانزاده تمایلی به ان ازدواج ندارد. با این حال سلمان از همان ابتدا خودش را داماد نوری می‌داند. او این نقش را بسیار شیرین و باورپذیر بازی کرده به ویژه آن‌که خودش نیز کردزبان است و برای صحبت به لهجه کردی هیچ مشکلی نداشته است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/02/02
واقعا سلمان خیلی خوب بازی میکنه خیلیم باحال میخنده😆

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.