2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
صبا ایزدپناه چرا در نقش کژال در سریال نون-خ بازی کرد

صبا ایزدپناه چرا در نقش کژال در سریال نون-خ بازی کرد

بازیگری از نظر من کاملترین نوع هنر است و خودش دربرگیرنده هنرهای دیگر مثل موسیقی، نقاشی و غیره است، تجربه زیستی انسانهای دیگر برای من خیلی جالب است.

دوات آنلاین-صبا ایزدپناه، بازیگر نقش کژال در سریال نون-خ است که خیلی‌ها در فصل دوم سریال سراغ او را می‌گیرند. ایزدپناه متولد چهار دی 1369 تهران، کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی، مدرس تئاتر، بازیگر تئاتر و تلویزیون، فعالیت هنری خودش را با تئاتر و نمایش های «سرزمین بادکنک ها»، «کارآگاه و خیابان سنجاق قفلی»، « مرد بالشتی»، «شین»، «هفت»، «رویای یک نیمه شب تابستان»، «من کوش هستم»، «مد آ»، «وقتی کبوترها ناپدید شدند»، «دالتون»، «دولور وسا»، «رومولیت»، «بین خودمان باشد» آغاز و سپس در سری اول سریال تلویزیونی «نون.خ» به هنرنمایی پرداخت. صبا ایزدپناه به هنر نقاشی علاقه مند است و در این رشته نیز فعالیت می کند.

 

صبا ایزدپناه درباره این‌که سریال «نون خ» چه حرفی برای مخاطب دارد؟ به روزنامه هنرمند گفت: سریال «نون خ » حول محور یک خانواده کرد زبان می چرخد و موضوع اصلی آن که در فیلمنامه وجود دارد بحث پیمان و عهد بستن شخصیت اصلی با سایر افراد است، توجه به کانون خانواده، همدلی و همراهی تک تک اعضا خانواده در زمان بحران، احترام به حقوق خود و دیگران در این سریال مورد بحث قرار می گیرد.

 

او ادامه داد: آنچه که باعث شد من بازی در این مجموعه را انتخاب کنم توجه و علاقه مندی من به نقش هایی است که از نظر خودم چالش برانگیز هستند پس من دوست داشتم این تجربه را داشته باشم.

 

چرا بازیگر شدم

صبا ایزدپناه همچنین گفت: دلیل اینکه من بازیگری را انتخاب کرده ام به جهت این است که بازیگری از نظر من کاملترین نوع هنر است و خودش دربرگیرنده هنرهای دیگر مثل موسیقی، نقاشی و غیره است، تجربه زیستی انسانهای دیگر برای من خیلی جالب است، اینکه چالش بزرگ جای دیگری بودن را تجربه کنم، به جای بقیه زندگی کردن جزو علاقه‌مندی های من است، تجربه چندین زیست در یک زندگی برای من خیلی جذاب است و رسیدن به خودشناسی از جمله علاقه مندی های من برای انتخاب این رشته و فعالیت در این رشته بوده است.

 

صبا ایزدپناه توضیح داد: مهمترین اولویت زندگی من تئاتر است، قطعا اولین اولویت من است و به این جهت است که من در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته هنرهای نمایشی یا همان تئاتر و بازیگری را انتخاب کرده ام.

 

صبا ایزدپناه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: هنرمندان به عنوان الگوهایی که در جامعه هستند و به این دلیل که کانون توجه هستند مطمئنا یک سری طرفدار دارند و اگر کلامی از آنها بشنوند و ببینند تا حدود زیادی آن را رعایت می کنند.

 

صبا ایزدپناه ادامه داد: بحث ماندگاری و در واقع جاودانه شدن موضوع مورد علاقه من در بازیگری است، اینکه بتوانم صحنه و نقشی را خلق کنم که بعد از گذر زمان باز هم آن کیفیت خودش را داشته باشد و مردم آن را دوست داشته باشند.

 

صبا ایزدپناه در پاسخ به این سوال که چیزی که از خودتان انتظار داشتید امروز باشید، هستید؟ گفت: انتظاری که از خودم داشتم را خودم برآورده کرده ام اما همیشه وقتی که انسان به یک نقطه ای می رسد که فکر می کند در آستانه رضایت است باز هم یک چالش جدید شروع می شود و خیلی باعث خوشحالی است که می توانید دوباره تجربه کنید و دوباره آرمانشهر خودتان را بسازید و پیشرفت کنید به سمت آن چیزی که تعالی شما است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.