2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مرگ غم‌انگیز دختر نوجوان از ترس آبرو

مرگ غم‌انگیز دختر نوجوان از ترس آبرو

دو پسر جوان بارها این دختر را تهدید و از او اخاذی کرده بودند تا این‌که ...

دوات آنلاین-دختر نوجوان وقتی متوجه شد دو مرد اخاذ قصد دارند راز دوستی پنهانی او با پسری جوان را بر ملا کنند به زندگی اش پایان داد.

 

به گزارش روزنامه جوان ساعت ۱۸ و ۴۶ دقیقه عصر روز پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه بود که شهروندی با اداره پلیس پایتخت تماس گرفت و گفت دختر نوجوانی از بالکن ساختمان مسکونی شش طبقه ای در یکی از خیابان های جنوبی تهران به پایین سقوط کرده و جان باخته است.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند که مشاهده کردند دختر ۱۷ ساله ای به نام رویا از بالکن خانه شان در طبقه پنجم به طرز مرموزی به پایین سقوط و فوت کرده است.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران درباره این حادثه دست به تحقیقات میدانی زدند. ماموران پلیس در تحقیقات محلی دریافتند رؤیا یک سال قبل با پسری به نام کامبیز رابطه دوستانه بر قرار می کند و کامبیز در این مدت او را به دو نفر از دوستانش به نام های شهروز و اسکندر معرفی می کند.

 

مدتی بعد کامبیز برای زندگی و کار به کشور انگلستان مهاجرت می کند و به این ترتیب رابطه رؤیا و کامبیز پایان می یابد، اما پس از این شهروز و اسکندر برای رؤیا مزاحمت ایجاد و تهدید می کنند اگر او به آنها پول ندهد موضوع رابطه دوستانه او با کامبیز را به پدرش اطلاع می دهند.

 

در چنین شرایطی رؤیا از ترس به دو پسر اخاد در سه مرحله به صورت مخفیانه از حساب پدرش یک میلیون تومان برداشت می کند و به آنها می دهد. اما این پایان ماجرای اخاذی دو پسر جوان نیست و بعد از آن دوباره آنها به سرغ رویا می روند و قصد اخاذی دارند که رؤیا این بار به آنها پولی نمی دهد.

 

شهروز و اسکندر وقتی با جواب نه رویا روبه رو می شوند به در خانه آنها می آیند و تلفنی از او می خواهند به جلوی ساختمان بیاید و به آنها پول بدهد و گرنه زنگ خانه را می زنند و راز دوستی او با کامبیز را برملا می کنند.

 

در ادامه دختر نوجوان از آنها می خواهد محل را ترک کنند و حتی از یکی از اقوامش می خواهد با آنها حرف بزند و آنها را متقاعد کند که محل را ترک کنند اما وقتی متوجه می شود آنها قصد دارند آبروی او را بریزند به خانه فامیلش در طبقه ششم می رود و به بهانه تمیز کردن لوستر خانه‌شان چهار پایه آنها را می گیرد و به داخل بالکن خانه شان می آورد و از آن بالا می رود و خودش را به پایین پرت می کند.

 

یکی از اقوام رویا به ماموران پلیس گفت: اکثر اهالی این ساختمان فامیل نزدیک هستند، دقایقی قبل از حادثه متوجه شدم که دو پسر جوان جلوی در ساختمان هستند و قصد مزاحمت دارند. بنابراین به جلوی در رفتم و با آنها درگیر شدم که ناگهان رؤیا خودش را از بالکن خانه شان به پایین پرت کرد. در حالی که همه شوکه شده بودیم دو پسر جوان پا به فرار گذاشتند و ثانیه هایی بعد هم همسایه ها با شنیدن صدای هولناک به پایین آمدند و با جسد خونین رؤیا رو به رو شدند.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه دو پسر اخاذ با دستور بازپرس ویژه قتل تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفتند. مأموران در تلاشند تا هر چه زودتر دو متهم را دستگیر و راز این حادثه را بر ملاکنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.