2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
رازگشایی از مرگ دختر جوان در جاده چالوس

رازگشایی از مرگ دختر جوان در جاده چالوس

دختر مورد علاقه‌ام به من گفته بود یک‌بار نامزدی ناموفق داشته که همین باعث شده خودکشی ناموفق داشته باشد و حال روحی مناسبی ندارد. حال او کمی بعد از دوستی مان بهتر شده بود اما...

دوات آنلاین-تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی درباره مرگ مشکوک دختر 24 ساله که جسدش در خودرویی در جاده چالوس کشف شده بود، فاش کرد او خودکشی کرده است. پسر مورد علاقه وی که به عنوان مظنون در مرگ بازداشت شده بود نیز آزاد شد.

 

به گزارش جام‌جم، شامگاه دوم دی امسال ماموران کلانتری آدران هنگام گشتزنی در پنج کیلومتری جاده چالوس به خودروی گران‌قیمت پارک شده در محوطه جاده مشکوک شدند. یکی از ماموران به سمت خودرو رفت، اما راننده که دختر جوانی بود به صندلی تکیه داده و پاسخگو نبود. یکی از ماموران در خودرو را باز کرد و با صحنه عجیبی رو به رو شد. پلیور مردانه خاکستری‌رنگی دور گردن دختر جوان پیچیده شده و بخشی از آن به صندلی گره  خورده بود.

 

آنها به گمان این‌که وی خودکشی کرده باشد، موضوع را به حسن اعلائی‌اصل ثمرین، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی کرج گزارش دادند. در ادامه بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

 

وجود دو بطری آب معدنی در داخل خودرو و پایین بودن آفتابگیرهای خودرو، احتمال حضور فرد دیگری را در خودرو قوت بخشید. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد چهار ساعت از مرگ دختر جوان گذشته است. ماموران به جست‌وجو در داخل خودرو پرداختند که معلوم شد وسایل شخصی دختر جوان ازجمله کیف و گوشی آیفون او سرقت نشده و در داخل خودروست. ماموران برای شناسایی هویت مقتول، پلاک خودرو را از پلیس راهوراستعلام کردند که مشخص شد، مالک مرد میانسالی است که مدیر یک فروشگاه لوازم ورزشی در کرج بوده و همسرش پزشک است. با تحقیق از وی، معلوم شد خودرویش را بعدازظهر به دخترش داده تا او برای انجام کاری از خانه بیرون برود، اما دیگر خبری از وی نشده تا این‌که درتماس پلیس متوجه کشف جسد دخترش در داخل خودرو شده و باور نمی‌کند او فوت شده باشد .

 

ماموران درجریان تحقیقات از خانواده دختر جوان متوجه شدند او از مدتی قبل با پسر جوانی که ساکن تهران بوده، ارتباط دوستی داشته است .همچنین معلوم شد زمانی که مادرخانواده با این پسرتماس گرفته تادرباره بازنگشتن دخترش به خانه از او پرس و جو کند، وی مدعی شده از صبح روز حادثه از دختر جوان بی‌خبر است .

 

 با انتقال پسر جوان به شعبه 13 بازپرسی دادسرای جنایی کرج، او در تحقیقات قضایی ادعای عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد دختر جوان به قتل نرسیده بلکه خودکشی کرده  است.

 

پسر جوان ادامه داد: یک سال پیش با دختر جوان آشنا شدم. ما با هم دوست شدیم و خانواده‌اش از ماجرا باخبر بودند. دختر مورد علاقه‌ام به من گفته بود یک‌بار نامزدی ناموفق داشته که همین باعث شده خودکشی ناموفق داشته باشد و حال روحی مناسبی ندارد. حال او کمی بعد از دوستی مان بهتر شده بود. اما این اواخر حالش خوب نبود و خواستار جدایی شده بود و یک روز قبل از مرگش از هم جدا شدیم. اما ساعت 9 صبح روز بعد از جدایی‌مان با من تماس گرفت وخواست برای آخرین بار همدیگر را ملاقات کنیم که قبول کردم. او بعد از ظهر سوار خودروی پدرش بود که سراغم آمد. بعد صندلی شاگرد را خواباند و با گوشی از خودش عکس سلفی و فیلم گرفت. سردش بود و من پولیورم را به او دادم. بعد هم جدا شدیم و دیگر از او خبر نداشتم تا این‌که با تماس خانواده‌اش متوجه مرگ او شدم.

 

تحقیقات از او که تنها مظنون پرونده  بود ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند دختر جوان به قتل نرسیده بلکه خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.  با فاش شدن این موضوع تنها مظنون پرونده نیز که بی‌گناهی‌اش مشخص شده بود، آزاد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.