2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک خواهرزاده نورالدین خانزاده در سریال نون.خ

بیوگرافی کامل صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک خواهرزاده نورالدین خانزاده در سریال نون.خ

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون. خ که اولین تجربه بازیگری ‌اش را در این سریال داشته 20 ساله است. بیوگرافی کامل او را بخوانید

دوات آنلاین-صهبا شرافتی پدیده نوظهور تلویزیون ایران است که نقش روناک خواهرزاده نوری را در سریال نون. خ بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند جوان آشنا شوید.

 

صهبا شرافتی متولد 8 مهر ماه سال 79 است.

 

این دختر 20 ساله هرچند مدتی است که در عرصه کار می کند اما اولین کار حرفه ای او سریال طنز نون.خ ساخته سعید آقاخانی است. صهبا شرافتی در این سریال نقش روناک خواهرزاده  نوری خانزاده با بازی سعید آقاخانی را بازی می کند.

بیوگرافی صهبا شرافتی

او به رونی کلمن هم در این سریال معروف است. چهره خشن روناک و کارهای همراه با جدیت و خشونتش باعث شده تا مردان روستا از او بترسند. رفتار خشن روناک از او شخصیتی خاص ساخته است.

 

صهبا شرافتی تیپ و شخصیتی بسیار ساده دارد و برخلاف نقشی که در سریال نون.خ بازی می کند دختری بسیار لطیف با طبعی شاعرانه است.

 

او در پیامی که در صفحه اینستاگرامش برای سعید آقاخانی در روز تولدش نوشته آورده است: ورود شما به زندگی، مصادف بود با بهترین روز زندگی من تولدت مبارک سعید آقاخانی ،ممنون که با من با صبربرخورد کرد و انرژی مثبت دادی.

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درنون.خ

شباهت کژال و روناک در سریال نون-خ

عکس های صهبا شرافتی از سریال نون. خ و شرح عکسی که برای آنها نوشته نشان دهنده صمیمیت او با گروه فیلم برداری و دست اندرکاران این سریال است.

 

او مانند کژال یکی از دختران نورالدین خانزاده نقش حامی را برای دختران نودالدین دارد و از آنها محافظت می کند.

 

نوشته های صهبا شرافتی نشان می دهد او تلاش زیادی برای رسیدن به بازیگری کرده است اودر شرح عکسی که از خودش در سریال نون.خ منتشر کرده  نوشته: برای خواسته هایت بجنگ و پیگیر باش و از هیچ چیز خجالت نکش.

 

شخصیت روناک در سریال نون.خ بسیار نزدیک به شخصیت کژال دختر ته تغاری نورالدین خانزاده است و به دلیل شباهت چهره و گریم و شخصیت این دو بسیاری از کاربران این دو را اشتباه گرفتند اما روناک شخصیت تازه وارد سریال نون.خ است.  

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون.خ در جشن تولدتش

زندگی شخصی صهبا شرافتی

صهبا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده. اسم خاص او باعث شده نامش بیشتر از سایر بازیگران مورد توجه قرار گیرد. 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
المیرا 1403/01/29
خانم شرافتی عزیز امیدوارم همیشه در زندگی شاد باشی ولی خیلی زود متوجه خواهی شد که "شهرت "آرامش و شادی را از بین می برد.
ناشناس 1399/01/27
اهل کجاست؟کرده؟
ناشناس 1399/01/26
موفق باشی
طاها 1399/01/25
ایشالله موفق باشند
دنیز 1399/01/25
خوشبحالت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.