2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
همسرکشی با انگیزه ناموسی

همسرکشی با انگیزه ناموسی

متهم: متوجه مردغریبه اى در خانه شدم . او با دیدن من فرار کرد. تصور اینکه همسرم به من خیانت کرده باعث شد ، عصبانى شدم و...

دوات آنلاین-راز سه جنایت نوروزى که در جریان آن دو مرد و یک زن قربانى شده بودند، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهى البرز فاش شد. در این سه جنایت ، قاتلان با انگیزه‌هاى متفاوت مرتکب قتل شدند.

 

اولین جنایت نوروزی

به گزارش جام جم،  نخستین جنایت نوروزى سوم فروردین به پلیس گزارش شد. مردى افغان در تماس با ماموران از مرگ مشکوک همسرش در خانه خبر داد. تیم جنایى پس از حضور  در محل با جسد زن جوان در حالى که آثار ضرب و جرح بر روى بدنش وجود داشت رو به رو شدند. شوهر این زن در تحقیقات مدعى شد؛امروز وقتى از محل کارم به خانه بازگشتم با جسد همسرم رو به رو شدم .

 

ماموران که به اظهارات این مرد مشکوک شده بودند او را دستگیر کردند . مرد جوان پس از چند ساعت سکوت سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت: امروز وقتى به خانه بازگشتم متوجه مردغریبه اى در خانه شدم . او با دیدن من فرار کرد. تصور اینکه همسرم به من خیانت کرده باعث شد ، عصبانى شده و با او درگیر شوم . وقتی به خودم آمدم همسرم را کشته بودم.

 

شلیک مرگبار در خودرو

دومین جنایت هفتم فروردین در ساوجبلاغ به پلیس گزارش شد. اهالى محله اى در این شهر وقتى با جسد غرق در خون مردى پشت فرمان "ال٩٠" رو به رو شدند، ماجرا را به پلیس گزارش کردند. تیم جنایى در بررسى هاى اولیه متوجه شد، مقتول با شلیک گلوله از پا در آمده است. بررسى صحنه مشخص کرد، قتل توسط مردى آشنا رخ داده و مقتول غافلگیر شده است.

 

با شناسایى هویت مقتول و تحقیق از خانواده اش مشخص شد، او با یکى از دوستانش از مدتى قبل اختلاف حساب مالى داشت و روز جنایت با این دوستش قرار ملاقات داشته است.با کشف این سرنخ تحقیقات براى دستگیرى تنها مظنون جنایت آغاز و خیلى زود در دام پلیس گرفتار شد. متهم وقتى رو به‌روی افسر تحقیق نشست به این جنایت اعتراف کرد و گفت: با مقتول اختلاف مالى داشتم و این اختلاف حل نمى شد. روز جنایت اسلحه اى تهیه کرده و با او قرار گذاشتم . دوباره دعوایمان شد و من با اسلحه به او شلیک کردم .

 

قتل به خاطر فوتبال

سومین جنایت هم عصر هفتم فروردین به خاطر درگیرى در زمین فوتبال در جاده چالوس رخ داد. ماموران پلیس پس از حضور در محل درگیرى متوجه مرگ پسر جوانى با ضربه چاقو شدند.

 

تحقیقات نشان داد ، تعدادى پسر بچه در حال بازى فوتبال در زمین بودند که میان آنها درگیرى رخ مى دهد . در ادامه آشنایان آنها به هواخواهى وارد دعوا شده و این جنایت رقم خورد. عامل قتل با اظهارات شاهدان شناسایى و دستگیر شد که در بازجویى ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

 

سرهنگ محمدنادربیگى ، رئیس پلیس آگاهى استان البرز در این باره به جام جم گفت: عامل این سه جنایت در زمان کوتاهى بعد از قتل دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرد.متهمان پس از بازسازى صحنه قتل روانه زندان شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.