2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش می‌شود؟

فصل سوم سریال از سرنوشت کی پخش می‌شود؟

دارا حیایی زمان شروع پخش فصل سوم سریال از سرنوشت را اعلام کرد.

دوات آنلاین-سریال از سرنوشت از جمله سریال‌های بسیار محبوب است که توانست بینندگان زیادی را جذب کند و اکنون همه مشتاق هستند فصل سوم این سریال را تماشا کنند تا ببیننند برای هاشم و سهراب چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

سریال از سرنوشت از زمان کودکی هاشم و سهراب شروع شد و در فصل دوم دوران نوجوانی این دو شخصیت را با بازی‌های کیسان دیباج و دارا حیایی به نمایش گذاشت. بازی خوب این دو نفر که از چهره‌های جدید نیز محسوب می‌شوند در موفقیت سریال بسیار تاثیر داشت.

 

از همان ابتدا گفته شده بود سریال از سرنوشت سه فصل دارد اما فصل سوم آن با تاخیر پخش خواهد شد. دلیل این اتفاق طولانی شدن زمان فیلمبرداری و کارهای دیگر بود. در فصل سوم از سرنوشت قرار است بفهمیم عاقبت زندگی هاشم و سهراب چه می‌شود.

دارا حیایی در سریال از سرنوشت

دارا حیایی با انتشار عکس بالا در استوری اینستاگرامش خبر داد فصل سوم از سرنوشت خرداد ماه پخش خواهد شد. پیش از این فقط اعلام شده بود زمان پخش این سریال در فصل بهار است.

 

حال باید منتظر ماند و دید آیا دو رفیق قدیمی به موفقیت‌هایی که مدنظرشان است دست می‌یابند؟ این دو نشان داده‌اند از پشتکار بالایی برخوردار هستند و موانع را از سر راه برخواهند داشت.

 

رفتار هاشم و سهراب در این سریال مورد توجه منتقدان نیز قرار گرفته و به این نکته تاکید شده که از سرنوشت از نظر آموزشی نیز سریالی بسیار مفید است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
یگانه سادادت 1400/03/09
سلام یگانه سادادت میر بابایی هستم از یزد خیلی خیلی ممنون بابت سریال از سرنوشت اگر ممکن هست فصل سوم این سریال رو هم درشبکه ای فیلم پخش کنید چون من خیلی این سریال رو دوست دارم و زود تر این سریال رو پخش کنید ممنون
الهام 1400/03/06
من خیلی از بازیگر هاشم که دارا است مچکرم عالیه عالیه عالیه خفنه 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍ممنون از شما زود زود فصل 3 روپخش کنید مرسی ممنون
ناشناس 1400/03/04
عالی
نغمه 1400/03/04
سریال ازسرنوشت عالیترین سریالی بودکه تابحال دیدم اونقدررربازیگراخصوصاسهراب وهاشم عالی وحرفه ای بازی کردن که من واقعادل کندن ازاین سریال برام سخته ...لطفاوخواهشمندم هرچه سریعترادامه وفصل سوم ازسرنوشت روپخش کنیدکه من بیصبرانه منتظرم...باتشکراززحمات شماعزیزان
ناشناس 1399/12/02
نقش کیسان دیباج خیلی عالی بود بهترین آرزو هارو براش دارم
Asma 1399/12/01
و خواهش میکنم جواب نظرهای بدین ممنون
ناشناس 1399/12/01
خواهش بقیه قسمت های سریال از سرنوشت رو پخش کنین منظورم اینه که فصل ۴ این سریال رو بسازین واقعا سریال قشنگی هس و نقش داراحیایی کیسان دیباج خیلی خوب بود م من بیشتر از کیسان دیباج که در نقش سهراب بود خوشم میاد
مریم از چالوس ۲۰ 1399/11/08
من عاشق این فیلم هستم بهترین بازیگر کیسان دیباج هست او بسیار خوشتیپ خوش صدا مهربون ... برات بهترین هارو آرزو دارم
ناشناس 1399/08/28
خیلی سریال خوبیه به خصوص سهراب
ناشناس 1399/08/28
چه خوب شد از سرنوشت رو پخش کردین من ذوق زده شدم ممنون اقای دیباج با بازی خیلی عالیتون من یکی از طرفداراتونم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.