2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آیا فصل‌های بعدی سریال پایتخت ساخته می‌شود

آیا فصل‌های بعدی سریال پایتخت ساخته می‌شود

محسن تنابنده به این سوال پاسخ داده که آیا سریال پایتخت باز هم ادامه خواد یافت یا این‌که در فصل ششم به پایان می‌رسد.

دوات آنلاین-یکی از سوالاتی که همیشه درباره سریال پایتخت وجود دارد این است که آیا فصل‌های بعدی آن هم ساخته خواهد شد. بعد از فصل سوم این سریال سیروس مقدم، کارگردان پایتخت گفته بود دیگر این سریال را ادامه نمی‌دهد اما اقبال مردمی او را به ادامه کار و ساخت فصل‌های 4 و 5 ترغیب کرد. اکنون نیز که خانواده پایتخت فصل ششم را تدارک دیده‌اند باز پرسش این است که آیا این سریال ادامه خواهد یافت.

 

سریال پایتخت تنها سریال ایرانی است که به فصل ششم رسیده و نکته مهم‌تر این‌که در این مدت بیننده خود را از دست نداده و حتی فصل‌های اول آن نیز هنوز بازپخش می‌شود و پرمخاطب است. حتی سکانس‌های مختلف این سریال در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای دارد.

 

پایتخت و نون-خ ، دو سریال مناسبتی

نکته جالب درباره پایتخت این است که این سریال همیشه مناسبتی بوده یعنی 5 فصل از 6 فصل آن به مناسبت عید نوروز ساخته و پخش شده و فصل دوم آن نیز در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت. بنابراین همیشه برای تماشای فصل‌های بعدی این سریال باید منتظر این دو مناسبت ماند.

 

از سویی سریال نون-خ نیز توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال نیز مانند پایتخت مناسبتی است و فصل اول آن در نوروز 98 پخش شد و فصل دوم نیز در ماه مبارک رمضان در سال 99 روی آنتن می‌رود. بنابراین اگر قرار باشد هر دو سریال ادامه پیدا کند در هر مناسبت باید منتظر یکی از آنها ماند.

عکسی از سریال پایتخت

ساخت سریال پایتخت در استرس کرونا

به نوشته همشهری محسن تنابنده درخصوص ادامه فیلمبرداری سریال پایتخت با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: طبیعی است که در این شرایط ، ادامه ساخت سریال ، خارج از عقل و منطق به‌نظر میرسد و حتا ممکن است دیگر گروه‌ها هم به فعالیت ما استناد کنند و بگویند که حالا که عوامل سریال «پایتخت» کار میکنند پس ما هم فعالیت‌مان را متوقف نمی‌کنیم اما ما نه برای خودنمایی ، بلکه به‌دلیل اینکه اواخر کارمان بود و قرار است این مجموعه ، نوروز ٩٩ پخش شود کار را ادامه دادیم.

 

او ادامه داد: قطعا ما هم استرس‌ و نگرانی‌هایی داریم ، مخصوصا برای خانواده‌هایمان که دور از ما هستند اما باید برای مردم ادامه میدادیم. همچنین باید از تک‌تک عوامل سریال تشکر کنم که در این شرایط پای کار ایستادند تا « پایتخت ۶» ساخته شود. کار آنها هم کمتر از کسانی نیست که این روزها از جان گذشته‌اند تا به مردم خدمت و با این ویروس مقابله کنند.

 

اتفاقات جذاب در فصل ششم سریال پایتخت

محسن تنابنده اظهار داشت: فصل ششم پایتخت به لحاظ شکل و فرم در تداوم فصول قبل است با این تفاوت که داستان امسال بیشتر مبتنی بر خانواده و شیرین کردن کام مردم است. فصل ششم شاید مثل فصول قبل زیاد حادثه محور نباشد ولی اتفاقات نرمتر و جذابتری دارد که شیرینی بیشتری برای مردم دارد.

 

ادامه یافتن سریال پایتخت

تنابنده همچنین گفت: اگر با افول اقبال مردم روبرو باشیم و بفهمیم مخاطبین فصل جدید پایتخت را دوست ندارند دیگر ساخت ادامه این سریال لزومی ندارد. درنهایت اگر اقبال عمومی باشد سریال را ادامه میدهیم و اگر مردم دوستش داشته باشند ما نیز انرژی میگیریم برای ادامه کار.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/10/13
لطفا شریال پایتخت و ادامه بدید خیلی باحاله
ایلیا 1400/10/26
شما فقط تماشا کردید من. دیالوگ های فصل ۵ رو حفظ کردم امیدوارم آقای تنابنده و آقای مقدم تصمیم عاقلانه ای بگیرند و فصل جدید این سریال در مخاطب و تماشایی رو بسازند ممنون در پناه خدا... ایلیا خطیبی ۱۶ ساله
ناشناس 1400/08/16
عالی
F...Z.B 1400/01/16
تو را خدا بازم سریال پایتخت را ادامه بدید
ناشناس 1399/12/11
پایتخت رو ادامه بدین خیلی ای سریال خوبه
Mersedeh 1399/11/20
سلام لطفا پایتخت ۷ رو بسازید..
علی 1399/11/10
سلام آقای تنابنده لطفا پایتحت ۷و...هم بسازیدممنون میشم
.. 1399/10/22
سلام آقای تنابنده . لطفا پایتخت ۷ رو بسازید . فیلم هایی که می سازید خیلی عالی هست🌹🌹 بهترین فصلی که ساخته اید فصل ۵ هست فصل ۵ فوق العاده هست البته فصل های قبل هم عالی بود. آرزوی سلامتی می کنم خسته نباشید
امیرارسلان نادری 1399/09/13
سلام من یک نوجوان 16 ساله هستم لطفا سریال پایتخت 7 رو بسازید چون من عاشق سریال جذاب شما وبازی شما هستم آقای تنابنده فدایی داری
ناشناس 1399/08/07
من اصلا این سریال را دوست ندادم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.