2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين

بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت: از بیرانوند بهتر هستم

بخش کوتاهی از پشت صحنه سریال پایتخت را که در آن بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش با بیرانوند شوخی می‌کند در فیلم بالا ببینید.

دوات آنلاین-بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا همان طور که می‌دانید در فصل ششم سریال پایتخت دروازه‌بان تیم نساجی مازندران می‌شود. او در پشت صحنه سریال پایتخت با علیرضا بیرانوند شوخی کرده است.

 

بهرام افشاری از فصل پنجم به سریال پایتخت پیوست البته او در فصل دوم این سریال نیز در یک قسمت در نقش برادر بهبود بازی کرده بود اما در فصل پنجم به بازیگران اصلی پیوست و نقش فرزند بهبود به او سپرده شد.

 

این بازیگر همدانی متولد 6 خرداد 1366 و قد او 198 سانتی متر است. برخی از اطرافیان اشفاری قد بلند او را مانع پیشرفتش می‌دانستند اما او نشان داد مهارت و استعدادش بیش از آن است که مانعی سر راهش وجود داشته باشد.

 

او درباره قد بلندش گفته است: اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک را یک امتیاز می دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال ها و در لحظه به لحظه سریال ها باشم . این ویژگی از این نظر برای من خوب است چون به درد نقش های خاص و تجربه های خاص می خورم که متفاوت تر از کارهای عامیانه است. البته من کارهای عامیانه را هم دوست دارم اما حضور در نقش های متفاوت را بیشتر می پسندم . نمونه اش سریال پایتخت . حالا بهتر است این نقش را با نقشم در «لانتوری» مقایسه کنید.بعد «لانتوری» را با «کارگر ساده» و «کارگر ساده» را با «علی البدل» مقایسه کنید تا به این موضوع پی ببرید. اگر این نقش ها را راحت نگاه کنید فاصله ها را می بینید و من هم خوشحالم که در این سن چهار یا پنج نقش متفاوت اجرا کرده ام . البته این حرف ها بر اساس غرور و منیت نیست. اوایل ناراحت بودم که به خاطر فیزیکم برخی نقش ها از من گرفته می شد چراکه کارگردان احساس می کرد در ترکیب بندی با پارتنرم من به درد آن نقش نمی خورم و آن ترکیبی که در ذهنش بوده شکل نمی گرفت .الان من به سلیقه کارگردان ها احترام می گذارم و برای من قابل احترام هستند اما من خودم شخصاً این فیزیک را یک پوینت می دانم. البته این مسئله را خیلی بزرگ نمی کنم اما شاید در بازیگری راه نسل آدم های دو متری را بازکنم.

 

بازیگر نقش بهتاش فریبا به فوتبال علاقه دارد البته طرفدار تیم استقلال تهران است اما در سریال پایتخت لباس تیم نساجی را به تن می‌کند و به دروازه‌بانی موفق تبدیل می‌شود.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
همسفد 1398/12/26
درود به شرفت یه استقلالی باحال هستی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.