2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بهرام افشاری؛ از بهتاش سریال پایتخت تا نقش های جدی

بهرام افشاری؛ از بهتاش سریال پایتخت تا نقش های جدی

اگرچه بهرام افشاری را بیشتر با نقش بهتاش فریب می شناسیم اما او در فیلم های جدی نیز حضور موفق داشته است.

دوات آنلاین -بهتاش فریبا نقشی است که باعث شد بهرام افشاری شناخته و معروف شود. او قبل از این نقش در تئاتر بازیگری کاملا حرفه ای با جوایز مطرح بود اما در سال 1392 وقتی قرار شد در فصل دوم سریال پایتخت بازی کند شرایط تازه ای برایش رقم خورد. با این حال افشاری در نقش های جدی هم موفق است.

بهرام افشاری در نقش بهتاش در سریال پایتخت

از برادر بهبود تا بهتاش سریال پایتخت

بهرام افشاری قبل از این که نقش بهتاش را برعهده بگیرد در چند قسمت از فصل دوم سریال پایتخت نقش شیرافکن فریبا، برادر بهبود را بازی کرد. او جوانی معتاد بود که بهبود وی را به خانه نقی می برد تا مواد را ترک کند. افشاری درباره این نقش گفته احمد مهرانفر با او تماس گرفت و وی را برای حضور در این سریال دعوت کرد و به او مدتی مهلت داده شد تا لهجه و زبان مازنی را یاد بگیرد.

 

افشاری در همان سال در اولین فیلم سینمایی خود با نام عصبانی نیستم نیز بازی کرد البته نقش اصلی را برعهده نداشت. از طرفی این فیلم رضا درمیشیان با حواشی همراه شد.

 

در نهایت اوضاع به گونه ای رقم خورد که شخصیت بهتاش در فصل پنجم سریال پایتخت توسط مرحوم خشایار الوند نوشته شود و حضور افشاری در این نقش واقعا خیره کننده بود.

 

کارهای طنز بهرام افشاری

افشاری در کارهای طنز دیگری نیز حضور داشته از جمله سریال علی البدل و سریال شرایط خاص اما نتوانست در این سریال ها موفقیت بهتاش را تکرار کند.

 

فیلم های ایران برگر، نیوکاسل، آقای سانسور، چشم و گوش بسته و رحمان 1400 از دیگر کارهای کمدی افشاری است که باز هم نسبت به نقش او در سریال پایتخت خیلی عقب تر است.

 

او همچنین در فیلم سگ بند به کارگردانی مهران احمدی نیز بازی کرده است.

معرفی فیلم ها و سریال های بهرام افشاری

نقش های جدی بهرام افشاری

اگر از سریال پایتخت چشم بپو.شیم افشاری در کارهای جدی موفق تر عمل کرده است. بازی او در سریال دل جالب توجه بود. فیلم‌های به یک کارگر ساده نیازمندیم و لانتوری از دیگر بازی های جدی این بازیگر است.

بهرام افشاری در سال 1399 سراغ دو کار جدی رفت. اولی بعد از اتفاق نام دارد و تهیه کننده آن شهاب حسینی و کارگردانش پوریا حیدی اوره است. در این فیلم روح‌الله در یک حادثه دستانش می‌سوزد و حالا باید زندگی جدیدی پی گیرد. او در آشنایی با یک معلول هنرمند با نام زهره اعتضاد‌السلطنه می‌کوشد از تجربیات او برای زندگی استفاده کند.

 

او همچنین در فیلم صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی نقش اسد را بازی کرده است؛ فیلمی که به نوشته مهر از دل مسایل اجتماعی سر برآورده و داستانی متفاوت را روایت می‌کند، داستان باند خلافکاری که کارشان ایجاد صحنه‌های فیک تصادف و گرفتن پول از شرکت بیمه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.