2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زن اغفالگر؛ شکارچی مردان پولدار

زن اغفالگر؛ شکارچی مردان پولدار

این زن بعد از ورود به خانه مردان غریبه آنها را بیهوش می‌کرد. سپس...

دوات آنلاین-زوج جوانی که با همدستی یکی از دوستانشان به اتهام شکار مردان پولدار بازداشت شده با سپردن وثیقه تا روز محاکمه آزاد شده بودند بار دیگر به همین اتهام دستگیر شدند.

 

به گزاش جوان، شکایت علیه اعضای این باند مدتی قبل با طرح شکایت‌های مشابه مردان پولدار به جریان افتاد. براساس سناریوی مطرح شده زن جوان با قرار گرفتن در مسیر مردان پولدار سوار بر خودروی آنها شده و قدم به خانه هایشان می گذاشت.

 

او در فرصتی مناسب مردان پولدار را با قرص خواب آور بیهوش کرده و مسیر را برای وارد شدن شوهر و همدستش به خانه هموار می کرد.

 

اعضای این باند بعد از سرقت اموال باارزش از محل متواری می شدند.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان بررسی شکایت های مطرح شده موفق شدند زوج جوان را بازداشت کنند.

 

زن جوان که دختر یکی از هنرپیشه های طنز بود گفت: یکسال قبل با شوهرم در فضای مجازی آشنا شدم. پدرم بعد از تحقیق متوجه شد که خواستگارم مجرمی سابقه دار است که با وصلت ما مخالفت کرد با این حال به اصرار من آنها مجبور به موافقت با ازدواجمان شدند.

 

وی ادامه داد: بعد از ازدواج پولی برای تأمین هزینه زندگی نداشتیم، بنابراین به پیشنهاد شوهرم، من به عنوان طعمه سر راه خودروهای لوکس قرار می گرفتم و وارد خانه مردان پولدار میشدم. بعد از بیهوش کردن مردان صاحبخانه شوهرم و دوست او وارد می شدند و با سرقت از محل فرار می کردیم.

 

در حالی که متهمان موفق شده بودند با سپردن وثیقه تا روز محاکمه آزاد شوند شکایت های مشابهی به پلیس گزارش شد. وقتی کارآگاهان در این باره تحقیق کردند مشخص شد مشخصاتی که شاکیان از زوج جوان در اختیار پلیس گذاشته اند با مشخصات دختر هنرپیشه معروف و شوهرش مطابقت دارد.

 

بنابراین به دستور بازپرس ویژه سرقت آنها را بازداشت کردند. زن جوان گفت: بعد از آزادی شوهرم من را تهدید کرد تا بار دیگر به همان شیوه وارد خانه مردان پولدار شوم تا بتوانیم از آنها سرقت کنیم. من هم مجبور شدم تا به خواسته اش عمل کنم که بازداشت شدیم.

 

تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی آنها در جریان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.