2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نگاهی به قسمت آخر فصل دوم سریال از سرنوشت؛ انتظار برای فصل سوم

نگاهی به قسمت آخر فصل دوم سریال از سرنوشت؛ انتظار برای فصل سوم

آیا هاشم و سهراب در فصل سوم سریال از سرنوشت به سوی موفقفیت خواهند رفت یا زندگی بازی‌های تازه‌ای را برابیشان آماده کرده است؟

دوات آنلاین-فصل دوم سریال از سرنوشت پایانی امیدوارکننده داشت. زندگی هاشم و سهراب ظاهرا سر و سامانی گرفته است و همزمان با شروع فصل سوم سریال این دو نیز فصل تازه‌ای از زندگی خود را آغاز خواهند کرد. سریال از سرنوشت سریال پربیننده و جذاب بود اما چرا خیلی‌ها طرفدار آن شدند؟

 

دارا حیایی و کیسان دیباج دو رکن اصلی سریال از سرنوشت

اعتماد کردن به دو جوان که در آغاز راه بازیگری هستند کار پرریسکی است که عوامل سازنده سریال از سرنوشت آن را پدیرفتند و کیسان دیباج و دارا حیایی نیز توانستند به خوبی جواب این اعتماد را بدهند. بازی خوب این دو یکی از دلایل جذابیت سریال بود و بسیاری از بینندگان از بازی آنها راضی بودند.

 

اعتماد کارگردان و سایر تصمیم‌گیرندگان سریال از سرنوشت به دیباج و حیایی جوان درست مثل اعتماد خاکپور به هاشم و سهراب در خود سریال است.

 

این سریال می‌تواند نشان‌دهنده یک راه در مسیر حیات اجتماعی ما نیز باشد و به جامعه این پیام را بدهد که به جوانان اعتماد کنند و برخی کارها را به دست آنها بسپارند. اگر این اتفاق بیفتد بی‌شک شاهد نتایج مثبتی خواهیم بود. همان طور که در سریال از سرنوشت این اتفاق رخ داد.

سهراب و هاشم در سریال از سرنوشت

از سرنوشت، سریال پر فراز و نشیب

سریال از سرنوشت درست مثل سرنوشت خود انسان‌ها است. گاهی در اوج و گاهی در فرود. گاه اتفاقات خوب رخ می‌دهد و گاه همه چیز بد پیش می‌رود. شادی و غم با هم توام است.

 

بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها یا بسیار تلخ و غم‌انگیز هستند و یا همه چیز بی حساب و کتاب خوب و عالی پیش می‌رود اما در سریال از سرنوشت این اتفاق نیفتاد و ما شاهد و فراز و فرودهای زندگی دو جوان بودیم. همین هم باعث شد نه تلخی‌ها زیاد آزاردهنده باشد و نه خوشی‌ها گل درشت جلوه کند و توی ذوق بزند.

 

اگر هاشم و سهراب بدون طی کردن سختی‌ها یکراست به سوی موفقیت می‌رفتند قطعا سریال این جذابیت را نداشت. در واقع اگر خاکپور در همان ابتدا هاشم و سهراب را استخدام می‌کرد این سریال دیگر معنی نداشت. این همان اتفاقی است که در زندگی عادی نیز رخ می‌دهد. درست است که نه شنیدن سخت است و درست است که همه دوست دارند در خوشی زندگی کنند اما نوجوانان و جوانان باید بدانند زندگی درست شبیه همان اتفاقاتی است که برای دو جوان بی‌سرپرست رخ داد. از سرنوشت توانست این را بدون شعارزدگی به مخاطب خود آموزش بدهد.

 

پشتکار رمز موفقیت هاشم وسهراب

هاشم و سهراب در هر شرایطی تلاش خود را برای ساختن زندگی‌شان انجام دادند و هرگز ناامید نشدند. عاقبت هم همین پشتکار آنها باعث موفقیت نسبی‌شان شد.

 

تلاش این دو برای همل به تعهدات‌شان، باور داشتن به توانایی‌هایشان، امید به آینده و ... باعث شد آنها در مسیر ساختن زندگی‌شان پیش بروند البته در این میان اشتباهاتی نیز داشتند مانند اشتباه اعتماد به یک آدم نادرست مثل اسماعیل.

 

هر اشتباهی تاوانی دارد و هاشم و سهراب نیز تاوان آن را پس دادند اما ناامید نشدند و قافیه را نباختند. زندگی برای آنها به پایان نرسید و بالاخره به خواسته‌شان رسیدند.

فصل سوم سریال از سرنوشت بهار سال 99 پخش می شود

در انتظار فصل سوم سریال از سرنوشت

حالا باید تا بهار سال 99 منتظر فصل سوم سریال از سرنوشت بمانیم تا ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی برای هاشم و سهراب رخ خواهد داد و آیا آنها دوباره شکست می‌خورند یا این‌که ....

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/12/17
من خیلی این سریال را دوست دارم حتی بازی راستین عزیز پور
ناشناس 1398/12/17
خیلی این سریال قشنگی بود همه عوامل عالی بودن هم بازیگران ایفای نقش بسیار خوب و مهم و مفیدی بودن من از همه عوامل این سریال نهایت تشکر را دارم این سریال بسیار قشنگی بود که تاکنون دیده ام

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.