2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مریضی بهبود در سریال پایتخت 6 چیست؟

مریضی بهبود در سریال پایتخت 6 چیست؟

عکس‌های جدیدی که از سریال پایتخت 6 منتشر می‌شود کنجکاوی‌ها را برای تماشای این سریال بیشتر می‌کند. مخصوصا سوالات زیادی درباره بهبود تاکنون به وجود آمده است.

دوات آنلاین-شخصیت بهبود در سریال پایتخت از جمله شخصیت‌های بسیار محبوب است که البته نابید از تاثیر بازی خیلی خوب مهران احمدی در این خصوص غافل شد. قبلا در سری‌ 5 سریال پایتخت گفته شده بود بهبود در آفریقا مریض شده و جان باخته است. حتی گفته شده بود او به دلیل ابتلا به بیماری سارس فوت شده است اما بهبود در پایتخت 6 بازمی‌گردد.

 

بعد از بازگشت بهبود از آفریقا معلوم می شود او به سندروم دست بی قرار مبتلا است. این بیماری نادر است. درباره این بیماری و دلایل و علل آن با کلیلک روی دست بی قرار می‌توانید بیشتر بدانید.

 

مهران احمدی نشان داده نه تنها در نقش بهبود بلکه در هر نقش دیگری به بهترین شکل بازی می‌کند. او متولد اسفند سال ۱۳۵۲ است و وقتی بچه بود از تهران به نیشابور مهاجرت و چند سالی در آنجا زندگی کرد اما دوباره به تهران برگشت.

 

مهران احمدی در رشته بازیگری درس خوانده و فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال 1385 با فیلم آدم ساخته رضا کاهانی شروع کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.