2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل بعد از ناکامی در ازدواج با دختری که وجود نداشت

قتل بعد از ناکامی در ازدواج با دختری که وجود نداشت

مردی که می‌خواست خواهر دوستش را به عنوان همسر دوم انتخاب کند وقتی فهمید دوستش خواهر ندارد که 20 میلیون تومان بابت ازدواج داده بود.

دوات آنلاین-جلسه محاکمه مرد افغانستانی که متهم است دوستش را به آتش کشیده  روز سه شنبه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

 

 

 متهم سه سال قبل زمانی بازداشت شد که مردی در بیمارستان به پلیس گفت دوستش او را به آتش کشیده‌است.

 

وقتی ماموران جمعه مرد افغانستانی را بازداشت کردند ادعا کرد آنچه اتفاق افتاده عمدی نبوده‌است او قصد خودسوزی داشته و قصدی برای به آتش کشیدن دوستش نداشته‌است. جمعه درباره علت درگیری که با دوستش الیاس داشت گفت: من و الیاس مدتها بود که با هم دوست بودیم، مدتی قبل از حادثه او به من گفت که اگر 20 میلیون تومان به او بدهم خواهرش را به عقد من درمی‌آورد.

 

من هم قبول کردم او عکس خواهرش را هم به من نشان داد. من 20 میلیون تومان را به او دادم و بعد گفتم قرار خواستگاری را بگذارد. اول گفت با خواهرش صحبت نکرده‌است. کمی باید به او فرصت بدهم. من همسر و چهار فرزند داشتم با این حال قصد داشتم زن دیگری بگیرم. چون الیاس هم دوستم بودم فکر کردم اگر خواهر او باشد بهتر است ضمن اینکه من آن عکس را که دیدم پسندیدم. مدتی از ماجرا گذشت و الیاس قرار خواستگاری را نگذاشت.

 

متهم ادامه داد: من گفتم اگر خواستگاری درکار نیست پولم را بدهد. کمی معطل کرد گفت پول را پس می‌دهد و اصلا پول را پس نداد تصمیم گرفتم خودم با آن دختر صحبت کنم کمی که تحقیق کردم متوجه شدم الیاس اصلا خواهر ندارد و کسی که به عنوان خواهرش به من معرفی کرده ‌است در واقع نامزد خودش بوده‌ و او به دروغ به من گفته‌است که خواهر دارد. از دست الیاس خیلی عصبانی شدم گفتم حالا که دروغ گفتی باید از نامزدت جدا بشوی یا پولم را پس بدهی. او گفت نامزدش راضی نیست با من ازدواج کند و پول هم ندارد که بدهد و من باید کمی صبر کنم. الیاس بدهکار بود و اعتیاد هم داشت به همین خاطر پول را می‌خواست و برای من نقشه کشیده بود وقتی که دید نمی‌تواند پول را به دست آورد با ترفند ازدواج پول را از من گرفت.

 

پولم را می‌خواستم

متهم گفت: روز حادثه درباره اینکه چطور پول را پس بدهد قرار بود با هم صحبت کنیم. من به او گفتم اگر پول را پس ندهد خودم و ماشین را آتش می‌زنم و بنزین روی خودم پاشیدم الیاس خیلی ترسیده بود. ما هر دو سوار ماشین الیاس بودیم. کمی از بنزین در درگیری ما روی او هم پاشید و یک دفعه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که مشتعل شد و اتش گرفت. بلافاصله الیاس را خاموش کردم  و به بیمارستان بردم اما جانش را از دست داد.

 

 

هرچند جمعه بارها مدعی شد که او الیاس را به عمد آتش نزده‌است اما وقتی پرونده به دادگاه کیفری استان تهران رفت او یکبار محاکمه و به قصاص محکوم شد. رای صادره در دیوان عالی کشور نقض و پرونده یکبار دیگر به جریان افتاد.

 

متهم صبح سه شنبه یکبار دیگر پای میز محاکمه رفت.او اتهام را رد کرد و گفت: من چنین کاری نکردم و الیاس را به عمد آتش نزدم او به من دروغ گفته بود و بابت ازدواج با خواهرش از من پول گرفته‌ بود اما خواهری نداشت.د رگیری ما به همین خاطر بود و روز حادثه هم می‌خواستم خودم را آتش بزنم که آتش او را گرفت.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات بار دیگر برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.