2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آرزو در سریال از سرنوشت، دختری با شخصیت نامعمول

آرزو در سریال از سرنوشت، دختری با شخصیت نامعمول

آرزو در سریال از سرنوشت چه شخصیتی دارد؟ آیا او واقعا عاشق سهراب است؟ آیا باید از او متنفر باشیم؟ آیا شخصیت مثبتی است؟

دوات آنلاین-شخصیت آرزو در سریال از سرنوشت از آن شخصیت‌هایی است که گاهی حرص بیننده را درمی‌آورد و باعث احساسات منفی می‌شود. مرضیه موسوی بازیگر این نقش به خوبی توانسته از عهده کارش بربیاید. در سوی دیگر سهراب با بازی کیسان دیباج نسبت به این دختر احساسات متضادی دارد. گاهی به او دل می‌بیند و تا آنجا پیش می‌رود که همه به ازدواج سهراب و آرزو امیدوار می‌شوند و گاهی از او متنفر می‌شود. گفت‌وگوی جام با دیباج، روح الله صدیقی فیلمانمه نویس و علیرضا بذرافشان کارگردان را درباره شخصیت آرزو بخوانید:

 

*میان شخصیت‌های سریال، لحن و حرف زدن آرزو اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. خودتان این طور حس نمی‌کنید؟

صدیقی: این‌که چرا آرزو به نظر شما اغراق‌آمیز می‌آید در بحث کارگردانی آقای بذرافشان پاسخ می‌دهند، اما به لحاظ فیلمنامه باید بگویم که درباره آرزو خیلی فکر کردیم و به دنبال دختری غیر متعارف بودیم.

 

بذرافشان (با خنده): پس الان اشکال به کارگردانی برمی‌گردد!

 

صدیقی (با خنده): نه منظورم این بود که در بخش کارگردانی شما صحبت کنید.

 

بذرافشان: آرزو دختری خارج از کلیشه‌های تلویزیون است که تا به امروز نمونه او نشان داده نشده است، به همین دلیل برایتان معمول نیست. اگر موضوع دقیق آسیب‌شناسی شود، حتما پخش می‌شود. ضمن این‌که نغمه، هاشم، سهراب و آرزو در سنی قرار دارند که بسیار بحرانی است و خطرناک. ممکن است خیلی سریع عاشق شده و همین منجر به پیامدهای منفی در زندگی‌شان شود. از سوی دیگر اقتضای سن‌شان است. اتفاقا دوستی برایم تعریف می‌کرد که اولین بار در 18‌سالگی عاشق شده و ازدواج کرده، اما بعد دچار مشکلات بسیاری شده و حالا سومین ازدواجش را انجام می‌دهد. به همین دلیل ما می‌خواستیم بحران این سن را نشان بدهیم.

 

*آقای دیباج، نقش سهراب هم با چالش‌های زیادی همراه بود، گاهی عاشق آرزو بود و برخی مواقع تصمیم می‌گرفت که دیگر با آرزو کار نداشته باشد. تا چه میزان از تجربه تئاتری‌تان استفاده کردید؟

کیسان دیباج، بازیگر نقش سهراب: سعی کردم طبق فیلمنامه و چیزی که کارگردان از من می‌خواهد اجرا کنم. فیلمنامه خیلی خوب نوشته شده بود و شخصیت‌ها درست و دقیق بودند. من هم به عنوان بازیگر سعی کردم که تمام انرژی‌ام را برای نقش بگذارم.

 

*نگران نبودید از پس چالش‌ها بر نیایید؟

دیباج: طبیعی است که من هم نگرانی‌های خودم را داشتم و هر نقشی هم سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد. اما تلاش کردم کار را به نحو مطلوب انجام بدهم.

 

بذرافشان (با خنده): البته تجربه‌های شخصی دوستان هم بی‌تاثیر نبوده!

 

دیباج: تجربه‌های محیطی هم تاثیرگذار بود و کمک کرد تا درست‌تر ایفا کنم.

 

بذرافشان: تفکرات دهه هفتادی‌ها کاملا با ما فرق می‌کند و  خیلی عجیب و متفاوت به عشق نگاه می‌کنند. برای من هم کار کردن با این دهه تجربه جدیدی بود و خیلی چیزها از آنها متوجه شدم.

 

سلطانی: من درباره کارگردانانمان باید بگویم که واقعا درجه یک هستند و فیلمنامه ما را به بهترین شکل ساختند. معمولا من درباره کارهایم پست نمی‌گذارم، اما این بار با افتخار انجام دادم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/12/10
به نظر من بازی کردن نقش آرزو جرات میخواست یک آدم تنها در عین خانواده دار بودن وکسیکه دنبال کسی می گشت که دوستش داشته باشد.و حرص در آور که واقعا بازیگرش از عهده شرارت توام با معصومیت این نقش برآمد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.