2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دلیل زندانی شدن رامین پرچمی و واکنش هم بازی او در سریال در پناه تو

دلیل زندانی شدن رامین پرچمی و واکنش هم بازی او در سریال در پناه تو

سحر زکریا در واکنش به زندانی شدن رامین پرچمی با انتشار پستی در ایسنتاگرام انتقادات تندی را علیه همکارانش مطرح کرد.

دوات آنلاین-رامین پرچمی که بازی او در سریال در پناه تو همچنان در یادها مانده به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می برد و امیدوار است با بازی در یک نمایش در زندان بتواند زمینه آزادی خودش را فراهم کند.

 

بازیگری رامین پرچمی در زندان

یکی از دوستان نزدیک رامین پرچمی، در گفتگو با ایلنا درباره وضعیت رامین پرچمی می‌گوید او اکنون مجوز خروج از زندان را ندارد و نمی‌تواند مرخصی بگیرد، پیش از این شرایط بدی داشته و خیلی چیزها را فراموش کرده بود. اما قرار است با نمایش «آخرین بازی» در جشنواره تئاتر زندان‌ها روی صحنه برود و در هنگام اجرای این نمایش همتی عالی برپا شود که در آن از نویسنده‌ها، تهیه‌کنندگان، کارگردان‌ها، ‌بازیگران و خیران دعوت شود تا در این جشنواره تئاتر، او را ببینند و شاید اتفاق خوبی بیفتد.

رامین پرچمی در زندان در یک نمایش بازی می کند

دوست دارم دوباره روی صحنه بروم

او همچنین به نقل صحبت‌هایی از رامین پرچمی پرداخت مبنی بر اینکه این بازیگر گفته است: «من فقط دوست دارم دوباره روی صحنه بروم، آزاد شوم و به سینما و تئاتر و تلویزیون برگردم. از اینکه فردا بگویند از داخل زندان و در کسوت یک زندانی آمده و تئاتر کار می‌کند نگرانی ندارم و نمی‌ترسم. چون برای اینکه دوباره به جامعه و به بازیگری برگردم و روی صحنه دیده شوم هر کاری را انجام می‌دهم. دوست دارم آن رامین پرچمی راکه کشته شد با بازیگری در تئاتر دوباره زنده کنم. بگذار مردم بفهمند من در زندانم و چنین شرایطی دارم،‌ شاید آدم‌هایی پیدا شدند و دستم را گرفتند و بلندم کردند.»

پست اینستاگرامی سحر زکریا برای رامین پرچمی

واکنش سحر زکریا به زندانی شدن رامین پرچمی

سحر زکریا که در سریال در پناه تو با رامین پرچمی هم بازی بود با انتشار پستی در صفحه‌اش در اینستاگرام به زندانی شدن او  واکنش نشان داد. او در شرح عکس بالا انتقادهای تندی را علیه همکارانش مطرح کرد. او نوشت: برای گذاشتن این پست خجا لت میکشم همکاران هنرمندم که هر روز پست‌های عجیب‌تان را می‌بینم که ...، با تو هستم هنرمند مردمی که بر فرشهای قرمز پا میگذارید، شما که میلیاردی پول میگیرید و مردم را دعوت به نیکوکاری میکنید ، پست‌های جانسوز میگذارید ومردم را دعوت به شتافتن برای سیل و زلزله و...... می‌کنید چرا خبر از حال همکارانتان ندارید؟ چرا کار فقط برای یک تعداد بازیگر؟ از مردم هم بپرسید خسته اند از این چهره‌های تکراری ، آیا باید حتما بازیگری بگرید تا کاری کوچک به او داده شود؟ یا کاسه گدایی دست بگیریم برای بازیگر دیگری؟ بس است دیگر افسوس که کارمان به کجا کشیده، اگر کمی از جشنواره و جوایزتان دور شدید وقتی برای همکاران فراموش شدتان هم بگذارید.

 

بیوگرافی رامین پرچمی

رامین پرچمی متولد ۲۷ شهریور سال ۱۳۵۲در بندر کیاشهر و کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

او بازیگری را به صورت حرفه‌ای از سال 74 شروع کرد و در آن سال در سریال پربینند در پناه تو و همچنین فیلم ضیافت به کارگردانی مسعود کیمیایی بازی کرد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

 

رامین پرچمی از همسرش جدا شده است. او با شکوه جیرودی ازدواج کرده بود اما این زوج سال 1394 طلاق گرفتند. دلیل این جدایی تصمیم شکوه برای مهاجرت بود.

 

فیلم‌های سینمایی پرچمی

۱۳۷۴    ضیافت   مسعود کیمیایی

۱۳۷۸    تلفن               شفیع آقا محمدیان          

۱۳۷۸    اعتراض         مسعود کیمیایی          

۱۳۷۹    خاکستری             مهرداد میرفتاح     

۱۳۸۲    مهمان مامان         داریوش مهرجویی 

۱۳۸۷    اخراجی‌ها ۲         مسعود ده‌نمکی     

۱۳۹۶    کروکودیل           مسعود تکاور

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.