2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
نگاهی به کامنت‌ها و نظرات مردمی درباره برنامه دورهمی و مهران مدیری

نگاهی به کامنت‌ها و نظرات مردمی درباره برنامه دورهمی و مهران مدیری

کامنت‌های مردمی درباره مهران مدیری و سری جدید برنامه دورهمی بسیار خواندنی است. این نظرات به چند محور تقسیم می‌شوند که در این مطلب برخی از آنها را می‌خوانید.

دوات آنلاین-برنامه دورهمی در سری جدید شاهد تغییراتی بوده که مهم‌ترین و جذاب‌ترین آنها اضافه شدن بخش کامنت‌های مردمی است. مهران مدیری در قسمت سری 4 دورهمی نظراتی را که کاربران در صفحه اینستاگرام این برنامه نوشته‌اند می‌خواند البته تعداد کامنت‌ها بسیار زیاد است و هر دفعه فقط 20 نظر خوانده می‌شود.

 

بخشی از کامنت‌های مردمی درباره سوالی است که هر هفته برنامه دورهمی مطرح می‌کند. برخی نیز نظرات خود را درباره این برنامه اعلام می‌کنند. عده‌ای نیز ترجیح می‌دهند نظری طنز بگذارند و با مهران مدیری و دورهمی شوخی کنند. عده‌ای دیگر هم درخواست‌های جدی دارند.

 

بنا به اعلام مهران مدیری تنها صفحه رسمی برنامه دورهمی در اینستاگرام  dorehami4_original است و مخاطبان می‌توانند در آنجا نظرات خود را مطرح کنند اما خواندن چند نظر خالی از لطف نیست.

 

کامنت‌های طنز برای مهران مدیری

یکی از کاربران مشکلی جدی را با لحنی طنز مطرح کرده و نوشته است:آقای مدیری اداره برق آشنا نداری؟ ما الان ۵ روزه برق نداریم... رشت.. برف .. بحران

 

کاربر دیگری نوشته است: مدیری یه 20 تومن دستی داری بم بدی؟

 

یکی از بینندگان برنامه دورهمی پرسیده است: مدیری چند کیلویی؟

 

کاربر دیگری نوشته است: الهی من از ساختمون 80 طبقه بیفتم پایین انگشت پام بشکنه...آقای مدیری ازم پرستاری کنه ...

 

از این دست کامنت‌ها در پیج رسمی برنامه دورهمی زیاد است.

مهران مدیری در برنامه دورهمی

انتقاد و پیشنهادهایی برای سری جدید دورهمی

تعداد زیادی از بینندگان نیز نظر خود را درباره برنامه دورهمی مطرح کرده‌اند. بخش عمده این کامنت‌ها درخواست‌هایی برای دعوت مهمانان است.

 

یکی از مخاطبان نیز نوشته است: آقای مدیری برنامه جدیدت خیلی کسل کننده است نه نمایشی نه آهنگی.

 

یکی دیگر از منتقدان دورهمی نظر داده است: آقای مدیری لطفا سبک سوالاتون رو عوض کنید دیگه میشه حدس زد چی میخواین بگین و اینکه یکم با انرژی‌تر باشید.

 

کاربر دیگری نوشته است: آقای مدیری درسته مدیری. رییسی. ولی ارتفاع صندلیتون برای رعایت احترام باید هماندازه با صندلی مهمون باشه. آنقدر از بالا به مهمونا نگاه نکن. میز هم خوب نیست کوچیکش کن که مهمونها باهات راحت تر باشن. تیفوس که ندارن آنقدر فاصله گذاشتی دوربین هاتونم بیشتر کنید که مردم رو عین مترو پشت خط زرد نچسبونید اصلا چرا مبل راحتی نمیذارید؟

 

نظر مخاطب بعدی نظر خیلی از بینندگان دورهمی است. او نوشته است: جای قیمت خالیه. قیمت بیارید.

 

کاربر دیگری نوشته است: کلیشه ای وتکراری شده دورهمی مهمان هاش هم کلا هرکی باشه برام جذابیتی نداره وضعیتم هیچ تغیر نمیکنه.

 

یکی دیگر از بینندگان نظر داده است: ۱.سوالارو تغییر بدین آقای مدیری سوالای جنجالی بپرسین هیجان برنامه رو ببرین بالا ۲.وسط برنامه خواننده بیاد بخونه ۳.برای تماشاچیا مسابقه بزارین ۳.مهمان هایی که دعوت میشن یه تیکه از فعالیتشون هم پخش بشه مثلا فیلمی...آهنگی..

 

یکی دیگر از مخاطبان پیشنهاد جالبی داده است: سلام و خداقوت آقاى مدیرى عزیز. لطفا یكبار خودتون مهمون برنامه باشید.

 

کاربر دیگری چنین نوشته است: مدت زمان پخش برنامه زیادتر بشه و به نظرم دورهمی نسبت به فصول قبل با استقبال کمتری از سوی مخاطبان مواجه شده چون که خنده کمتری از مخاطب میگیرید و استندآپ ها دیگر مثل قبل خنده دار نیست الان وقتشه که نمایش رو اضافه کنید و سروش جمشیدی برگرده چون کاراکتر قیمت بهترین گزینه برای انتقال کمدی است و مخاطب با اون میخنده ، طنزتون رو به جای آقای مدیری روی دوش سروش جمشیدی بندازید و حرف های مهم و نقد ای اجتماعی و سیاسی رو روی دوش استاد مدیری عزیز.

 

مخاطب دیگری نظر داده است: چقد کسل کننده شده برنامه تون، خواننده بیارین، قیمت رو دعوت کنین قشنگ اجرا میکرد

مهران مدیری در فصل چهارم برنامه دورهمی

درخواست‌های جدی از برنامه دورهمی

برخی مخاطبان سری 4 برنامه دورهمی هم خواسته‌هایی جدی را در صفحه اینستاگرام این برنامه مطرح می‌کنند. به عنوان مثال کاربری نوشته است: سلام آقای مدیری درباره مستمر بگیری هام صحبت کنید که ۶۰۰ هزار تومان ماهیانه حقوق می گیرند و با این حقوق چه جوری زندگی کنند ناراحتی قلبی دارن و دیابت دارن

 

بیننده دیگری درخواست کرده است: آقای مدیری لطفا راجع به مشکلات کنکور و خرج های اون برای خانواده ها صحبت کنید

 

مخاطب دیگری خواسته است: کاش از مشاغل و نویسنده های مجازیم حمایت کنید.

 

کاربر دیگری نوشته است: چرا از مسئولین کشور دعوت نمیکنید؟همش از هنرمندا دعوت میکنید. مشکل امروز ما هنرمندها و آدمای معروف مشهور کشورمون نیستن. مشکل ما اقتصادمونه. خواهش میکنیم از مسئولین دعوت کنید.

 

حال با توجه به نظرات مردمی باید دید آیا برنامه دورهمی در قسمت‌های آینده تغییری خواهد کرد و مثلا آیا نقش قیمت به این برنامه بازخواهد گشت؟ یا موسیقی به آن اضافه خواهد شد؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
م 1402/01/09
امیرعلی نبویان رو دعوت کنید
محمد‌ 1400/01/01
در‌برنامه دورهمی‌اگر‌امکان‌دارد‌فیروز‌کریمی‌‌‌را‌‌حتما‌حتما‌دعوت‌کنید ‌خیلی‌مخاطبین‌استقبال خواهند‌کرد. با تشکر.
.... 1399/11/08
علی صبوری کمدین خیلی خوبین
Narges 1399/10/18
با سلام عرض ادب و احترام 🌹 ببینید آقای مدیری شما برنامه هاتون خوبه ولی انرژی ندارین و اگه هم میشه سوالاتونم تغییر بدین و هیجان برنامه رو ببرین بالا و برای تماشا چیا مسابقه بزارید 🌹 با تشکر ویژه 🌹عاشقتم اقای مدیری 😘 انشالله که موفق و پیروز باشید 💖
مهردادآبیل 1399/10/16
سلام وخسته نباشید اگه من بخوام بیام دورهمی ی جلسه حرف بزنم باید چیکارکنم
امیر 1398/12/14
محمد رضا فروتن را دعوت کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.