2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا سهراب  و آرزو در سریال از سرنوشت با هم ازدواج می‌کنند

آیا سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت با هم ازدواج می‌کنند

سهراب و آرزو چه آینده‌ای دارند؟ آیا سرنوشت این دو نفر در سریال از سرنوشت به هم گره خورده است؟ آیا آنها با هم ازدواج خواهند کرد یا این‌که آرزو برنامه دیگری دارد؟

دوات آنلاین-سهراب  و آرزو در سریال از سرنوشت بعد از سال‌ها بی‌خبری یکدیگر را در فصل دوم ملاقات کردند و رابطه‌ای میان آنها آغاز شد که فرجام خوبی نداشت و آرزو به خارج از کشور رفت اما آنها در فصل سوم دوباره با یکدیگر رودررو شدند. علاقه سهراب  به آرزو بر کسی پوشیده نیست اما آیا آرزو هم دوست دارد در آینده با سهراب  ازدواج کند؟

 

گذشته سهراب  و آرزو

سهراب  با بازی کیسان دیباج جوانی است که بی‌سرپرست بزرگ شده اما آرزوهای بزرگی در سر دارد و می‌خواهد پیشرفت کند. او وارد دانشگاه می‌شود و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا پله‌های ترقی را طی کند.

 

در سوی دیگر آرزو با بازی مرضیه موسوی ( در فصل دوم) و مونا کرمی (در فصل سوم) دختری از خانواده مرفه است. او در کودکی با سهراب  آشنا شد. آرزو خواهرزاده بابک است و بابک و الهام پدرخوانده و مادرخوانده سهراب  هستند. آن دو در عالم کودکی با هم دوست شدند اما میان شان فاصله افتاد تا این‌که اتفاقی یکدیگر را ملاقات کردند و سهراب  دلباخته این دختر شد.

سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت

آیا آرزو هم سهراب  را دوست دارد

شواهد در فصل دوم نشان داد آرزو نیز به سهراب  بی‌علاقه نیست. مخصوصا اصرار او برای ملاقات با این پسر و توضیح دادن درباره دروغی که گفته بود نشان‌دهنده این علاقه است تا جایی که دختر جوان وانمود کرد خودکشی کرده است.

 

رد و بدل شدن جزوات درسی نیز در ارتباط این دو با هم بی‌تاثیر نبود اما هر دو در فصل دوم در سنی نبودند که به ازدواج فکر کنند اما اوضاع در فصل سوم متفاوت است. آرزو از سفر خارج برگشته و سهراب را در جشن تولدی در خانه بابک و الهام دیده است. سهراب از دست او عصبانی است اما آرزو قصد دارد مشکلاتی را که میان‌شان وجود دارد حل کند.

 

ازدواج آرزو و سهراب  ممکن است؟

این دو جوان سرگذشتی کاملا متفاوت دارند. خانواده آرزو پولدار هستند و سهراب  جوانی بی پول و تنها. بنابراین طبیعی است که اگر کار به خواستگاری بکشد خانواده آرزو مخالفت کنند البته شاید در این میان بابک وساطت کند.

 

از سویی هاشم نیز با ازدواج دوستش با آرزو به شدت مخالف است. او عقیده دارد آرزو با احساسات سهراب بازی کرده با این حال سهراب هنوز به این دختر علاقه دارد و اگرچه دلخور است اما در ادامه این دو با هم گفت و گو خواهند کرد.

 

اگرچه این دو برای ازدواج با موانع زیادی مواجه هستند اما هیچ بعید نیست در فصل سوم شاهد عروسی آنها باشیم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1402/01/08
عالیه همیشه کیسان عالی بازی میکنه عاشقتم
فاطمه 1402/01/08
سلام من از هم اون فصل دو از سرنوشت خیلی خوشم می اید
ستایش 1401/06/19
سلام خواستم ببینم آیا سهراب و آرزو با هم خواهر و برادر هستند؟؟
هستی 1401/03/21
خدایا کی فصل پنج ازسرنوشت میزارند
فاطمه 1401/01/18
سلام هاشم که خیلی خنده داره هاشم خیلی خیلی خوب و عالی بازی میکنه و امیدوارم یا ازدواج بکنه یا دوباره به نغمه برسه و خیلی تشکر میکنم از سازنده اش
ستاره 1400/03/11
من عاشق هاشم هستم چون هم خوب بازی میکنه و هم خندیدناش باعث میشه ادم خنده اش بگیره و وقتی که تو بیمارستان بود و اون حرف های عاشقانه را به نغمه میگفت واااقعا خوب بود
فاطمه 1400/03/04
اره فیلم از سر نوشت عالی و اموزنده هسته و ترسناک نیسته هاشم خنده دار هسته . ولی ناراحتم چون دیشب تموم شد. از کارگردان ممنونم .#fateme.
رها 1400/02/30
کیسان خیلی خیلی عالی بازی میکنه و مونا هم عالیه ای کاش زود تر این دو به هم برسن.
ناشناس 1400/02/17
سلام ب نظر من فیلم از سرنوشت خیلی خوبه مخصوصا هاشم 😂😂دیگه کی ارزو و سهراب ازدواج میکننن
مهنا 1400/02/14
سلام من که خودم از این سریال خوشم اومد ای کاش آرزو و سهراب زودتر در فصل دو ازدواج میکردند ولی هاشم خیلی خنده داره .🤣🤣🤣🤣🤣 ازش خوشم میاد ولی دیشب حال سهراب رو دیدم خیلی ناراحت شدم .😭😭😭

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.