2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پاشازاده: لیدر حریف گفت سرت را می‌برم
در گفت‌وگو با بانک ورزش؛

پاشازاده: لیدر حریف گفت سرت را می‌برم

مهدی پاشازاده درباره جنجال‌های بازی تیمش یعنی شهرداری ماهشهر در برابر تیم سردار بوکان توضیح داده است.

دوات آنلاین - بازی دو تیم شهرداری ماهشهر و سردار بودکان در لیگ دسته دو حسابی جنجالی بود و حتی مهدی پاشازاده مربی شهرداری ماهشهر مصدوم هم شد. او می‌گوید لیدر تیم حریف تهدیدش کرده و به او گفته اسلحه دارد.

 

گلوله یخ به سرم زدند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در گفت و گو با بانک ورزش در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی تیمش برابر سردار بوکان گفت: خیلی ما را اذیت کردند‌. یک گوله یخ به من زدند که آن قدر محکم و دردناک بود که سرم گیج رفت و هنوز جای ورمش وجود دارد. گوله به فاصله یک سانت تا گیجگاهم برخورد کرد و خدا خیلی به من رحم کرد. بعد می آیند می گویند گوله برف زدند. چیزی که به من خورد گوله یخ بود و باعث شد تا گیج شوم بعد به راحتی از کنار همین مسئله می گذرند.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم شهرداری ماهشهر

یاد گرفته‌ام گوش‌هایم را بگیرم

پاشازاده در خصوص این که قربانی گفته خودش هم قبل از درگیری ها شیطنت داشته اعلام کرد: من همیشه به شاگردانم گفته‌ام اگر هواداران حریف به شما دشنام هم دادند و نتوانستید تحمل کنید از زمین بیرون بروید و هیچ بی احترامی و عکس العملی به حریف نداشته باشید. دو سال است که یاد گرفته ام در استادیوم هر چیز را شنیدم، گوش هایم را بگیرم. متاسفانه در بوکان در رختکن ما را به سوی لیدر حریف باز کرده بودند. لیدری که چاقو و داشت و حتی به من گفت اسلحه دارم و سرت را می برم. کجای این تهدید ها مظلوم نمایی است؟ آن قدر مرد باشید و بگوئید اشتباهاتی در این بازی شده است.

 

لیدر حریق در رختکن ما بود

وی در ادامه افزود: دو سال است که قبل از هیچ بازی  به سمت نیمکت حریف انجام نمی روم اما بعد از پایان بازی به سمت آن ها رفته و خسته نباشید می گویم. از این بازی ها بدم می آید که الکی قبل از بازی قربان صدقه هم می روند و اما بعد از بازی با هم دعوا می کنند و همه حرفی علیه هم می زنند. من بعد از بازی وقتی وارد رختکن مان شدم ۳ تا از لیدرهای حریف را در رختکن مان دیدم. چطور می شود با وجود آن جو لیدرهای حریف در رختکن ما باشند؟ تازه یکی از آن ها می گفت انگشتر ده میلیونی ام را در رختکن شما گم کرده ام. ببینید چطور درگیر شده بودند که انگشتر هم از دست شان درآمده بود. ای کاش به خاطر این حرکات یک معذرت خواهی می کردید. ای کاش اجازه نمی دادید لیدرتان بازیکن ما را بزند و این تهدیدها را کند. اینها بزرگ نمایی نبود و چیزی جز اتفاق های تلخ این بازی نبود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.