2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم اولین امضا برای رعنا؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم اولین امضا برای رعنا؛ خلاصه داستان و بازیگران

خلاصه داستان فیلم اولین امضا برای رعنا را به همراه اسامی بازیگران آن در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین-فیلم اولین امضا برای رعنا ساخته علی ژکان است که در سال 96 تولید و در سال 98 اکران شده است. این فیلم داستانی جذاب دارد و بازگیران حرفه‌ای در آتن حضور دارند.

 

فیلم اولین امضا برای رعنا در تهران و ترکیه مقابل دوربین رفته است. علی ژکان ساخت فیلم های «چوپانان کویر»، «مادیان»، «دختر کنار مرداب»، «سوء ظن»، «سایه به سایه»، «عیسی می آید» و «چهره به چهره» را در کارنامه خود دارد.

عکس فیلم اولین امضا برای رعنا

خلاصه داستان فیلم اولین امضا برای رعنا

جهانگیر گلستانه با بازی علیرضا جلالی تبار داستان نویسی است که چند سال قبل با رعنا ازدواج کرده‌ و این زوج پسری 6 ساله به نام نیما دارند. با این‌که سه کتاب از جهانگیر منتشر شده اما او از نظر مالی موفق نبوده و کتاب‌ها برایش پولی نداشته‌اند. در چنین شرایطی که جهانگیر گرفتار مشکلات مالی است صاحبخانه‌اش به او خبری بد می‌دهد.

 

جهانگیر و خانواده‌اش در خانه یکی از دوستان قدیمی جهانگیر مستاجر هستند و مبلغ کمی به‌عنوان اجاره می‌پردازند اما صاحبخانه می‌گوید آنها باید خانه را تخلیه کنند. چون خود او می‌خواهد به آنجا نقل مکان کند. این‌گونه است که مشکلات جهانگیر شروع می‌شود و او در بن بست بدی قرار می‌گیرد.

پوستر فیلم اولین امضا برای رعنا

بازیگران فیلم اولین امضا برای رعنا

علیرضا جلالی تبار، محمدرضا هدایتی،  شهین تسلیمی،  شهرزاد کمال زاده،  فلور نظری،  شقایق رهبری،  نادر نادرپور و  محسن عبداللهیان بازیگران این فیلم هستند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.