2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دلنوشته تلخ الهام طهموری بازیگر نقش وارش

دلنوشته تلخ الهام طهموری بازیگر نقش وارش

الهام طهموری بازیگر نقش وارش در صفحه‌اش در اینستاگرام درباره بیماری پدرش نوشت.

دوات آنلاین-الهام طهموری که در سریال وارش نقش جوانی این زن تا میانسالی‌اش را بازی کرده با انتشار عکس بالا نوشت: خیلی طول کشید، شاید به اندازه بهترین سالهای زندگی مامان بابا. چقدر غرق خودخواهی و زندگی خودمونیم.

 

یادمه هر بار واسه یه ذره‌ نزدیک شدن به چیزی که میخواستم میرفتم ، بابا میگفت پلک رو هم نذاشتم تا برگردی . یعنی یک شبانه روز نخوابیده بود.

 

پدرم وارش رو ندید چون در بستر بیماریه . مادرم وارش رو دید اما در حال پرستاری از بابا. خواهرو برادرم وارش و دیدند اما با چشمایی که همیشه‌ خیس بودن از غصه بابا. من وارش و دیدم در حالی که همش تو این فکر بودم که ای کاش بابا میدید. نمیدونم اون همه سال دوری واقعاً ارزش داشت یا نه. اما میدونم ما بچه ها خیلی خود خواهیم.

 

من با سریال وارش یه خانواده بزرگ پیدا کردم. خانواده ای که هر شب بعد از پخش سریال به جای بابام بهم پیام دادن. خانواده ای که با اینکه بازی من خیلی وقت تموم شده هنوزم منو مامان وارش صدا میکنن. تو‌ این روزا که زندگی خیلی بی رحم شده با من، شما تنها دل خوشی منید. ببخشید که جواب تک تک خوبیهاتونو نمیتونم بدم. خیلی دوستتون دارم. و خوشحالم که تو دنیایی که همش شده انتقام و نفرت هنوزم میشه خیلی دوست داشت.

 

 اول آرزو میکنم همه مریضها خوب بشن و بعد آرزو میکنم همه مامان باباها به ثمر نشستن بچه هاشونو ببین.

 

و آخرم اینکه مامان بابا ببخشید که اینقدر اذیتتون کردم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محجبه ام 1398/10/27
اللهم اشف کل مریض.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.