2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
راهنمای کامل خرید شیک‌ترین کیف زنانه با توجه به فرم بدن

راهنمای کامل خرید شیک‌ترین کیف زنانه با توجه به فرم بدن

خرید کیف دستی مناسب به نوعی می‌تواند مکمل شخصیت افراد باشد. گاهی ممکن است یک کیف از نظر کاربردی نیاز شما را برآورده کند، اما برای ظاهر و اندام شما مناسب نباشد و شما را بدقواره نشان دهد.

دوات آنلاین-به جرأت می‌توان کیف دستی را یکی از ارکان اصلی آراستگی خانم‌ها دانست. کیف‌های زنانه انواع مختلف دارند که هر کسی طبق سلیقه خود نسبت به خرید آن اقدام می‌کند. اما علاوه بر سلیقه‌ای که هر فرد برای انتخاب کیف موردعلاقه‌اش دارد، باید نوع اندام و فیزیک بدنی را هم در انتخاب کیف مدنظر قرار داد.

 

اگر نوع اندام خودتان را بشناسید و براساس هماهنگی هر مدل کیف با اندامتان کیف خریداری کنید، نه تنها از هزینه‌ای که برای خرید کیف پرداخته‌اید پشیمان نمی‌شوید، بلکه می‌توانید ظاهری آراسته و خوب پیدا کنید.

انواع کیف دستی زنانه

کیف زنانه شیک برای بدن مثلثی

در این نوع اندام، کمر و پایین‌تنه پهن‌تر از شانه‌ها هستند. این افراد بهترین گزینه‌ای که به عنوان کیف می‌توانند خریداری کنند، کیف‌های بندکوتاه است که وقتی فرد آن را روی دست نگه می‌دارد به طور طبیعی بین کمر و پاها قرار می‌گیرد.

 

این کار به طور ناخودآگاه باعث می‌شود شانه‌ها پهن‌تر به نظر برسد و به برقراری تعادل در اندام کمک می‌کند. بهترین نوع کیف‌هایی با بند کوتاه، کیف‌های هوبو (کیف بزرگ و افتاده) است که بالای پاها قرار می‌گیر‌د، بنابراین هر کیفی که پایین‌تر از پاها آویزان شو‌د، توجه را به همان نقطه جلب می‌کند.

 

برای اندام‌های ظریف کدام کیف‌ها بهتر است

خانم‌هایی که اندام ظریف و کوچکی دارند، باید از خرید کیف‌های خیلی بزرگ خودداری کنند. کیف‌های پهن و بزرگ شما را کوتاه‌قدتر نشان می‌دهد. اگر جثه ظریفی دارید، از خرید کیف‌هایی که خیلی پهن هستند، خودداری کنید. به جای آن، کیفی را انتخاب کنید که عمودی بلندتر بوده و ظاهر شما را قدبلندتر نشان دهد.

 

با وجود این، هنگام خرید دقت کنید کیفی که انتخاب می‌کنید، خیلی بلند نباشد که به جلو خم شود. در این حالت، چشم ناخودآگاه رو به پایین جلب می‌شود و قدکوتاه‌تر به نظر می‌رسید. برای خانم‌هایی با جثه ظریف، کیف‌هایی با بند کوتاه مناسب‌تر است. دقت کنید که کیف‌هایی با اندازه بیش از حد بزرگ هم خریداری نکنید، چرا که شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: چطور بهترین کیف زنانه را انتخاب کنیم

 

برای بدن‌هایی با فرم مثلث وارونه چه کیف دستی شیک است

این نوع فرم بدن به بدن ورزشکاری هم معروف است به طوری که فرد بالاتنه بزرگ‌تر، سرشانه‌ها، نیم‌تنه و پشت پهن دارد. این افراد معمولا کمر و پاهای باریک‌تری دارند. اگر دارای چنین اندامی هستید برای این که توجه را از روی بالاتنه درشت‌تان بردارید، بهتر است کیف‌هایی استفاده کنید که توجه را به سمت کمر و پاها جلب کند.

 

در این میان، اندازه کیف اهمیت بالایی دارد به طوری که کیفی که انتخاب می‌کنید نباید بیش از حد بزرگ باشد. بهترین کیف مناسب برای این نوع اندام، کیف‌هایی است که به صورت ضربدری روی شانه انداخته می‌شوند یا کیف‌های هوبو دارند.

انواع کیف دستی زنانه

کیف زنان برای بدن‌های مستطیلی

افرادی که اندامی مستطیلی شکل دارند، کمر، شانه‌ها و پاهایی یک‌اندازه دارند. کیف‌هایی که انحنایی جزئی در هیکل لاغر و بلند فرد ایجاد می‌کنند، بهترین انتخاب برای این اندام است. ارتفاع این نوع کیف معمولا تا قسمت پاهاست و بنابراین بخشی از مستطیلی بودن اندام را جبران کرده و بدن را به تعادل می‌رساند. بهترین گزینه برای این اندام، کیف‌های هوبو و کیف ستچل (بزرگ با دسته‌ای کوتاه)  است که معمولا با بند بلندی که دارد روی یک شانه انداخته می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: چه نوع کیف زنانه‌ای را انتخاب کنیم؟

 

کیف‌های شیک برای اندام‌های گلابی‌شکل

در افرادی که اندامی گلابی‌شکل دارند، بیشترین تجمع وزن در ران‌ها و پایین‌تنه است. این خانم‌ها بهتر است موقع خرید، کیف‌هایی با بند کوتاه را انتخاب کنند که در قسمت بالای پاها قرار می‌گیرند. افرادی با اندام گلابی‌شکل هرگز نباید از کیف‌های آویزان استفاده کنند.

 

برای جثه‌های لاغر چه کیفی مناسب است

خانم‌هایی که اندام و جثه لاغری دارند، باید در انتخاب کیف دقت زیادی داشته باشند و کیف‌های خیلی بزرگ را خریداری نکنند. از خرید ساک‌های دستی خودداری کرده و حتما کیف انتخاب کنند. موقع خرید کیف‌های توته، مراقب باشند اندازه بزرگی نداشته باشد.

 

کیف دستی برای آنهایی که اضافه وزن دارند

خانم‌هایی که اضافه وزن دارند و به اصطلاح چاق هستند، نباید کیف‌های گرد و کیف‌هایی که بدنه آویزان دارند، بخرند. اگر اضافه وزن دارید، از کیف‌های خیلی کوچکی که توجه زیادی را روی بدنتان متمرکز می‌کند، استفاده نکنید. کیف‌هایی که ظاهر صافی دارند، در مقابل کیف‌هایی که ظاهری پُر دارند، باعث چاق‌تر نشان داده شدن پاها و ران می‌شوند.

انواع کیف دستی زنانه

کیف دستی برای اندام ساعت‌شنی

در این اندام، پاهای و شانه‌ها به یک اندازه هستند و کمر معمولا باریک‌تر است. این نوع اندام، معمولا ایده‌آل‌ترین اندام است و با هر نوع کیفی هماهنگی دارد. تنها موردی که افرادی با این نوع اندام باید هنگام خرید کیف به آن دقت کنند، این است که مراقب اندازه کیف باشند.  کیف‌های توته، کیف‌های ستچل، هوبو، کیف‌های ضربدری و شانه‌ای بهترین کیف‌ها برای این اندام هستند.

 

کیف مناسب برای اندام سیبی شکل

در این اندام، شانه‌ها و ران‌ها باریک‌تر از ناحیه کمر و بالاتنه هستند. اگر اندام سیبی شکلی دارید از خرید کیف‌های موتاه خودداری کنید. این کیف‌ها شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. بلکه باید با استفاده از کیف‌های بزرگ‌تر و قالب‌دار، می‌توانید تعادل را در بدنتان ایجاد کنید. اگر نیم‌تنه بالای درشت‌تری دارید، کیف‌های شانه‌ای، پستچی و کیف‌هایی با بند‌کوتاه را انتخاب نکنید. بهترین گزینه برای شما کیف‌های توته، ضربدری و آویز است.

 

​​​​​​​برای خانم‌هایی که کمر باریک نیستند

خانم‌هایی که بالاتنه سنگین‌وزن و کمر بزرگی دارند باید برخلاف خانم‌هایی که اندامی گلابی‌شکل دارند، عمل کنند. آنها باید کیفی را هنگام خرید انتخاب کنند که دسته‌های بلندتر داشته و انتهای کیف در خط کمر یا میانه بدن قرار گیرد. کیف‌های ضربدری که طول آنها روی پاها قرار می‌گیرد بهترین گزینه برای آنهاست.

 

این نوع کیف‌خط کمر را باریک‌تر نشان می‌دهد.  البته، این موارد تنها توصیه‌هایی هستند که به شما در داشتن اندامی زیباتر و ظاهری شکیل‌تر کمک می‌کنند و به این معنا نیست که کیف‌هایی را که دارید، کنار بگذارید. اگر کیفی دارید که با توجه به نوع اندام شما، در معیارهای گفته‌شده نمی‌گنجد اما دوستش دارید و کیف بسیار کاربردی است و فکر می‌کنید نمی‌تواند جایگزین کیف دیگری برایتان باشد، از داشتن آن لذت ببرید.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.