2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چطور بهترین کیف زنانه را انتخاب کنیم

چطور بهترین کیف زنانه را انتخاب کنیم

در این فصل بخصوص برای ست کردن با لباس‌های اسپرت کیف‌های حصیری از ضروری‌ترین آیتم‌ها هستند که وزن مناسبی هم دارند.

دوات آنلاین-کیف یک اکسسوری برای افراد شیک‌پوش است که در ابتدا چندان مورد توجه زنان نبود اما حالا جزئی از لباس آنها شده و تقریبا هیچ زنی را نمی‌بنید که بدون کیف دستی از خانه خارج شود.اگر خانم‌ها شاغل باشند کیف یک وسیله ضروری برای آنها محسوب می شود چرا که وسایل مورد نیاز هرروزه‌شان را داخل کیف می گذارند و با خود حمل می کنند.

در اینجا ویژگی های یک کیف مناسب در موقعیت‌های مختلف برای خانم‌ها را بخوانید:  

  • در مطالعه‌ای از تعدادی از خانم‌ها پرسیده شد که اگر بخواهند مبلغ زیادی را برای خرید یک وسیله خرج کنند آن وسیله چه خواهد بود؟ ۲۲ درصد از پرسش شوندگان کیف دستی را به عنوان پاسخ انتخاب کردند. کفش هم با ۹ درصد در رتبه دوم قرار داشت و جالب است بدانید که کیف هر خانم به طور متوسط ۲.۵ کیلوگرم وزن دارد.

  • کیف مناسب محیط کار باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد از جمله این که جادار باشد، شما چیزهای مختلفی را در محیط کار نیاز خواهید داشت از جمله لوازم شخصی، اداری و حتی خوراکی. پس کیف شما باید جای کافی برای همه این چیزها داشته باشد. از طرف دیگر این کیف نباید خیلی بزرگ و سنگین باشد چون حمل و نقل آن ساده نخواهد بود. مدل کیف را طوری انتخاب کنید که کلاسیک، ساده و شیک و سطح بالا باشد تا با لباس‌های کاری شما هماهنگ باشد.
  • در کمد هر خانمی باید یک کیف کوچک برای شرکت در مهمانی ها وجود داشته باشد. اگر در این مورد می خواهید از قانون روز پیروی کنید، باید نمونه ای بخرید که دسته کوچکی روی بدنه کیف است. این کیف ها به اندازه ای کوچک است  که داخل دست جای می گیرد، حالا این دستگیره تازه اضافه شده هم روی دست قرار می گیرد و ستی متفاوت برای خانم های باسلیقه فراهم می کند. استفاده از این مدل کیف در سایر فضاها غیر از مهمانی هم مرسوم شده است.
  • اگر می‌خواهید ارزش پولتان را حفظ کنید، آن‌ها را خرج سبک های کلاسیک کنید. کیف های مدرن، مد می‌شوند و دوباره از مد می‌افتند، اما کیف های کلاسیک همیشه در جایگاه خود باقی هستند.

  • پول خود را خرج خرید رنگ‌های خنثی و انواع مختلف مانند کیف دستی یا دوشی کنید. اگر می‌خواهید کیفی بخرید که در حال حاضر مد است، توصیه می‌کنیم یکی با قیمت پایین انتخاب کنید. همه ی ما استطاعت خرید آن کیف های زیبا و گران قیمتی که قرار است فصل بعد از مد بیفتند و از رده خارج شوند را نداریم، پس در انتخاب هایتان هوشمند باشید.
  • کیف‌های چرمی مزیت‌های زیادی دارند اما معایبی نیز برای این کیف‌ها باید در نظر بگیرید. کیف‌های چرمی معمولا سنگین هستند و برای حمل وسایل زیاد مناسب نیستند. در این فصل بخصوص برای ست کردن با لباس‌های اسپرت کیف‌های حصیری از ضروری‌ترین آیتم‌ها هستند که وزن مناسبی هم دارند. کیف‌های حصیری با جزئیات پارچه‌ای، رنگ‌های زنده و شاداب، با لباس‌های ساده‌تر و کلاسیک‌تر کاملا هماهنگ می‌شود.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.