2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خبرنگار اوکراینی چگونه از سانحه هوایی نجات یافت

خبرنگار اوکراینی چگونه از سانحه هوایی نجات یافت

این خبرنگار قرار بود با هواپیمای بوئینگ 737 به کشورش بازگردد اما ترجیح داد کمی ایرانگردی کند و به همین دلیل سوار هواپیما نشد.

دوات آنلاین-در حالی که قبلا اعلام شده بود یک مسافر ایرانی هواپیمای بوئینگ 737 به‌دلیل توقیف خودرواش به این پرواز نرسید و جان سالم به در برد حالا معلوم شد یک مسافر اوکراینی هم به طرز عجیبی سوار این هواپیما نشد و زنده ماند.

 

اعتمادآنلاین نوشت: یک خبرنگار اوکراینی که قرار بود در پرواز هواپیمای سانحه‌دیده اوکراینی باشد به دلیل تصمیم برای بازدید از اماکن دیدنی ایران، جان سالم به در برد.

 

«اندریه بوزاروف» در گفت‌وگو با روزنامه الرای کویت گفت: قرار بود هم به همراه هیاتی که در نشست گفت‌وگوی تهران حضور داشتند به کی‌یف بازگردم اما به رغم اصرار دوستانم تصمیم گرفتم مدت بیشتری در ایران بمانم و مناطق دیدنی آن را ببینم.

 

او ادامه داد: دوستانم به شدت اصرار داشتند که آنها را در سفر بازگشت همراهی کنم، اما من برخلاف میل آنها عمل کردم و نجات یافتم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.