2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زورگیران با چک سرقتی 300 پرس چلوکباب خریدند

زورگیران با چک سرقتی 300 پرس چلوکباب خریدند

متهم: تصمیم گرفتیم مهمانی شبانه ای با تعدادی از دوستانم برگزار کنیم. ما از رستورانی تعداد ۳۰۰ پرس چلو کباب سفارش دادیم و در قبال آن چک سرقتی به صاحب رستوران دادیم.

دوات آنلاین-زورگیران خشن برای مهمانی شبانه شان با چک سرقتی ۳۰۰ پرس چلوکباب سفارش دادند.

 

به گزارش جوان، چندی قبل مرد ۲۶ ساله ای وحشت زده به اداره پلیس رفت و از سه مرد مسافرکش نما به اتهام آدم ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من کارمند شرکت دولتی هستم و خانه‌ام در اطراف تهران است و به همین خاطر همیشه ساعت ۴ صبح از خانه‌ام بیرون می آیم تا ساعت ۷ صبح در محل کارم حاضر شوم. امروز صبح مثل همیشه کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی در حالی که دو مرد جوان به عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بودند کنارم توقف کرد. پس از گفتن مسیر راننده که مرد جوانی بود مرا سوار کرد و به راه افتاد که پس از طی مسافت کوتاهی ناگهان یکی از دو مردی که عقب نشسته بودند چاقویی به پهلویم فشار داد و تهدید کرد هیچ حرکتی نکنم. هر چقدر التماس کردم مرا رها کنند فایده ای نداشت و راننده به طرف شهرستان بهارستان حرکت کرد. آنها در میانه راه توقف کردند و به زور رمز کارت عابر بانکم را از من گرفتند و از طریق عابر بانکی همه پول هایم را برداشت کردند. در نهایت خودروی آنها در بیابان های اطراف شهرستان بهارستان متوقف شد و زورگیران پس از کتک کاری و سرقت لپ تاپ، گوشی، دسته چک و مقدار ۵۵۰ هزار تومان پول مرا همانجا رها کردند. در حالی که هوا هنوز تاریک بود با ترس و وحشت خودم را به جاده اصلی رساندم و از خودروهای عبوری درخواست کمک کردم که یک راننده به دادم رسید و پس از اینکه موضوع را برای او توضیح دادم مرا به اداره پلیس رساند.

 

پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

شناسایی زورگیران پس از خرید چلو کباب

در حالی که سارقان خشن هیچ ردپایی از خود به جا نگذاشته بودند به ماموران خبر رسید مرد رستوران داری برای وصول چک ۵ میلیون تومانی شاکی به بانکی مراجعه کرده است. بنابراین ماموران حامل چک سرقتی را بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند.

 

وی گفت: من صاحب رستورانی در حوالی تهران هستم، چند روز قبل پسر جوانی برای خرید ۳۰۰ پرس چلوکباب به رستورانم آمد و پس از سفارش این چک را به من داد. از آنجایی که او دوست پیک موتوری رستوران بود به او اعتماد و چک او را قبول کردم تا اینکه الان متوجه شدم چک سرقتی است.

 

پس از این مأموران از پیک موتوری رستوران تحقیق کردند که مشخص شد آورنده چک پسر جوانی به نام عادل است.

 

بنابراین با شناسایی عادل، مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه دریافتند چند روز قبل عادل که همراه دو نفر از دوستانش از مرد مسافری در اسلامشهر در حال زور گیری بوده و از سوی مأموران دستگیر شده است.

 

بدین ترتیب عادل برای تحقیق به دستور بازپرس زمانی به اداره آگاهی تهران منتقل شد.

 

متهم در بازجویی ها به زور گیری از شاکی با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد. وی گفت: من و دوستانم معتاد به مواد مخدر هستیم. شب حادثه هر سه در حال مصرف مواد بودیم که تصمیم گرفتیم برای پول بنزین و خرید مواد مخدر در پوشش مسافرکشی از شهروندان زور گیری کنیم. بنابراین با خودروی پرایدم راهی خیابان ها شدیم که نیمه های شب مرد جوان را به عنوان مسافر سوار و به زور اموالش را سرقت کردیم. پس از سرقت اموالش ما دوباره دست به زورگیری های دیگری زدیم، چند شب بعد تصمیم گرفتیم مهمانی شبانه ای با تعدادی از دوستانم برگزار کنیم و با چک سرقتی مرد جوان برای مهمان ها چلو کباب سفارش بدهیم. ما از رستورانی تعداد ۳۰۰ پرس چلو کباب سفارش دادیم و در قبال آن چک سرقتی به صاحب رستوران دادیم. شب بعد از مهمانی دوباره برای زورگیری راهی خیابان شدیم که هنگام زورگیری من از سوی مأموران پلیس دستگیر شدم اما همدستانم موفق به فرار شدند.

 

در حالی که تحقیقات از متهم ادامه دارد کارآگاهان در تلاشند تا همدستان وی را دستگیر کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.