2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دلایل اصلی جدایی استراماچونی از استقلال چه بود

دلایل اصلی جدایی استراماچونی از استقلال چه بود

انتشار قرارداد محرمانه استقلال با استراماچونی یکی از دلایل اصلی این جدایی بود اما مربی ایتالیایی دلیل دیگری نیز برای تصمیم خودش داشت.

دوات آنلاین - همکاری استقلال با آندره آ استراماچونی بعد از حاشیه ها و جنجال های بسیار در حالی تمام شد که هنوز تمام ابعاد ماجرا روشن نشده است. در این میان به نظر می رسد دو دلیل بیش از همه در این وقایع نقش داشت.

 

 بانک ورزش نوشت، اگر چه عدم پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی دلیل اولیه جدایی او از باشگاه استقلال شد اما در مذاکرات پایانی استقلال با این مربی دو عامل اصلی سبب ناراحتی و جدایی قطعی او از استقلال شد.

 

انتشار قرارداد استراماچونی با استقلال

انتشار قرارداد خصوصی وی با باشگاه استقلال به شدت سبب ناراحتی استراماچونی شد تا جایی که او در صحبت با مسئولان استقلال می‌گوید چطور شما یک باشگاه حرفه ای هستید که قرارداد محرمانه ما مورد انتشار قرار گرفته است؟


همین مسئله سبب شد تا استراماچونی تمایلی برای ادامه مذاکرات نداشته باشد. اما یک اتفاق دیگر هم در پشت پرده رقم خورده بود. اتفاقی که چند روز بعد از منتفی شدن حضور استراماچونی سر و صدا به پا کرد.

 

مذاکره با وکلای دی بیاسی

مسئولان استقلال اگر چه برای توافق با استراماچونی به دوحه رفته بودند اما با وکلای دی بیاسی هم به مذاکره نشسته بودند. تا جایی که حتی شنیده شد کار این مربی برای حضور در استقلال تمام شده بود و علی خطیر مذاکرات مثبتی را با او داشته است.

 

مذاکره استقلال با هموطن استراماچونی یکی دیگر از دلایل ناراحتی شدید او شده بود که به اعتقاد استراماچونی اگر استقلال دنبال توافق نهایی با او بود، چرا با دی بیاسی وارد مذاکره شده بود؟

 

این دو عامل اصلی سبب شد تا استرا به وکلای خود اعلام کند حاضر به مذاکره با استقلالی ها نیست و آن ها تعمدا نمی خواهند او به تهران بازگردد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.