2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت؛ خلاصه داستان و بازیگران

بازیگران مطرحی در فیلم جهان با من برقص حضور دارند و سروش صحت با ساختن این فیلم برای اولین بار کارگردانی در سینما را تجربه کرده است.

دوات آنلاین-فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت از آن دست فیلم‌هایی است که به‌شدت تامل برانگیز است و حتی بعد از پایان فیلم هم ذهن مخاطب همچنان درگیر آن می‌ماند.

 

کارنامه هنری سروش صحت

سروش صحت، بازیگر، نویسنده و کارگردان اصفهانی است که هشتم آذر سال 1344 متولد شده است. او بازیگری را با جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد و به همکاری با مدیری در مجموعه طنز ببخشید شما نیز ادامه داد.

سروش صحت کارگردان فیلم جهان با من برقص

صحت بعد از 11 سال بازیگری تصمیم گرفت پشت دوربین برود. او برای اولین بار در مقام کارگردان سریال طنز چهارخونه را ساخت. سریال‌های ساختمان پزشکان، لیسانسه‌ها و شمعدونی از جمله کارهای سروش صحت است که بسیار با استقبال مواجه شد اما صحت در سریال فوق لیسانسه‌ها نتوانست موفقیت‌های قبلی خود را تکرار کند.

 

او همچنین با برنامه کتاب باز که از شبکه نسیم پخش می شود مجری گری را نیز تجربه کرد و اتفاقا اجرای گرم و صمیمانه ای دارد و برنامه اش از جمله برنامه های موفق و پرمخاطب است.

 

فیلم جهان با من برقص اولین تجربه سروش صحت به عنوان کارگردان فیلم سینمایی است. فیلمنامه این فیلم را خود او به همراه ایمان صفایی نوشته و محمدرضا تخت کشیان تهیه‌کنندگی کار را بر عهده داشته است.

عکس های فیلم جهان با من برقص

خلاصه داستان فیلم جهان با من برقص

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دوستان جهانگیز برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

عکس های فیلم جهان با من برقص

بازیگران جهان با من برقص

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسمخانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی بازیگران این فیلم هستند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.