2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نقشه پلید مرد اغفالگر برای زن مطلقه

نقشه پلید مرد اغفالگر برای زن مطلقه

زن جوان بدون تحقیق درباره ادعاهای مرد اغفالگر حرف‎‌های او را باور کرد و به دامش افتاد.

دوات آنلاین-زنی مطلقه که توسط مردی شیاد اغفال شده است با مراجعه به پلیس امنیت عمومی کرمان داستان زندگی‌اش را تعریف کرد و خواستار پیگیری موضوع شد.

 

این زن در اظهاراتش گفت: امید به من قول داده بود تا من را به ترکیه پیش خودش ببرد. به من می گفت در ترکیه شرکت صادرات و واردات دارد و من تا آخر عمر از همه لحاظ تامین خواهم بود.

 

من که تازه از همسرم جدا شده بودم و مشکلات روحی و روانی زیادی داشتم از پیشنهاد امید خیلی خوشحال شدم و روز شماری می کردم تا زمان موعود فرا برسد و من به همراه امید به ترکیه بروم.

 

این زن ادامه داد: یک روز امید به من گفت فعلا پول‌هایش را در یک معامله بزرگ خرج کرده است. او از من چند میلیون تومان قرض خواست و  گفت خیلی زود پول را پس می‌دهد من هم بدون اینکه به او شک کنم مبلغ درخواستی امید را به او قرض دادم تا کارهای رفتنم به ترکیه را درست کند.

 

امید هر روز به بهانه‌های مختلف از من پول می گرفت و من هم با اطمینان خاطر این مبالغ را به او قرض می دادم حتی تا جایی پیش رفت که مقداری از طلاهایم را نیز فروختم تا اینکه یک روز خواهرم به دیدنم آمد و گفت چرا پس خبری از امید نیست ، چرا تو به ترکیه نمی روی؟

 

زن فریب خورده ادامه داد: خواهرم پیشنهاد داد تا سری به مراجع قانونی بزنیم و از آنان سئوال کنیم ببینم اصلا چنین فردی در خارج از کشور وجود دارد یا نه؟ در ابتدا من زیر بار نمی رفتم و هنوز نمی خواستم بر این باور باشم که کلاه بزرگی بر سرم رفته و تمامی اموالم از دستم رفته است. بالاخره با اصرارهای خواهرم به اداره گذرنامه مراجعه کردیم و بعد از دادن مشخصات امید مشخص شد، اصلا این فرد در چند سال گذشته از کشور خارج نشده چه برسد به اینکه در ترکیه دارای مقام و منصبی باشد.

 

وقتی این خبر را شنیدم آب سردی روی سرم ریخته شد ، چرا باید من ندیده و نشناخته به امید اعتماد می کردم و اموالم را به همین راحتی در اختیار او قرار می دادم. او بعد از فریب من و گرفتن پول‌هایم ناپدید شد.

 

نویسنده: سرگرد سلیمه رحیمی، کارشناس اجتماعی پلیس امنیت عمومی استان کرمان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/10/09
واااااااااا چه خبر عجیبی ..یعنی خداتوکله این خانم بجای مغز چی گذاشته !!!!!!!!!!!!!انگار یک بچه 4ساله داره تعریف میکنه ...!!!!!!!!!!!
گلها 1398/10/09
طلاقها‌انقدرزیادشده‌وراحت‌طلاق‌میگیرن‌که‌این‌موضوعات‌پیش‌میادباهیچ‌طلاقی‌هیچ‌مشکلی‌حل‌نشده‌ونمیشه‌‌طلاق‌درهرصورتی‌خوب‌نیست‌وبدترازبدهستش‌.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.