2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ارسال پرونده سحر تبر به دادگاه

ارسال پرونده سحر تبر به دادگاه

وکیل سحر تبر با تشریح آخرین وضعیت پرونده دختر اینستاگرامی گفت او به برخی اختلالات روانی مبتلا است و چند بار بستری شده است.

دوات آنلاین-وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) گفت: پرونده موکلم از سوی دادسرای ارشاد به شعبه 28 دادگاه انقلاب ارسال شده است؛ درحالی که دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان باید به این پرونده رسیدگی کند.

 

سعید دهقان وکیل فاطمه خویشوند (سحر تبر) در گفت‌وگو با فارس، گفت: پرونده موکلم از سوی دادسرای ارشاد به شعبه 28 دادگاه انقلاب ارسال شده است.

 

وی افزود: موکل بنده متولد سال 80 است و در تاریخ دستگیری یعنی در اوایل مهرماه امسال بالای 18 سال بوده اما از آنجا که در زمان تشکیل پرونده و در زمان وقوع، وی هنوز به سن قانونی رشد نرسیده بود در نتیجه کودک محسوب می‌شود.

 

دهقان گفت: بنابراین بر فرض وقوع جرم و تشکیل پرونده قضایی، این اقدام برای کودکان و نوجوانان در این سن به طور یقین در صلاحیت دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان است.

 

ببینید: اولین مصاحبه سحر تبر بعد از بازداشت

 

این وکیل دادگستری گفت: تمام اسناد و مدارک روانپزشکی موجود در مورد موکلم نشان می‌دهد که حتی سال‌ها قبل از رسیدن به سن قانونی رشد، وی به افسردگی و برخی اختلالات روانی مبتلا بوده و حتی در سال 94 در بیمارستان الغدیر بستری شده است و حتی زمانی هم در بیمارستان فوق‌تخصصی روانپزشکی 505 نزاجا و بیمارستان روانپزشکی میمنت بستری بوده است.

 

وکیل سحر تبر گفت: با توجه به این شرایط بیماری جای موکلم در زندان نیست.

 

وی گفت: تمام تأییدیه‌های پزشکی قانونی در پرونده موکلم وجود دارد و از دادسرا انتظار داریم نسبت به فک قرار بازداشت موکلم به دلیل داشتن بیماری روانی و همچنین فاقد سن قانونی اقدام کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.