2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ماجرای حضور ارشا اقدسی در فیلم جیمز باند چه بود

ماجرای حضور ارشا اقدسی در فیلم جیمز باند چه بود

بدلکاری ارشا اقدسی در فیلم جیمز باند یکی از نقاط مثبت در کارنامه این بدلکار و بازیگر است. ماجرای حضور او در این فیلم را بخوانید:

دوات آنلاین-ارشا اقدسی به چهره‌ای سرشناس تبدیل شده است. او در این سال‌ها علاوه بر بدلکاری بازیگری را نیز با سریال حوالی پاییز امتحان کرده و علاوه بر این در برنامه‌هایی مانند خندوانه و عصر جدید حضور داشته و همین به شهرتش کمک کرده اما شاید خیلی‌ها ندانند این بدلکار موفق ایرانی در فیلم جیمز باند نیز حضور داشته است.

 

شروع کار ارشا اقدسی در خارج از کشور

ارشا اقدسی بدلکاری را از حدود 16 سال پیش در خارج از کشور شروع کرد و حدود 8 سال قبل بود که به ایران بازگشت. او در خارج از ایران نیز بدلکاری کاملا ماهر و حرفه‌ای بود و به همین دلیل نیز در تیم بدلکاری فیلم جیمز باند حضور داشت.

ماجرای حضور ارشا اقدسی در فیلم جیمز باند چه بود

حضور در فیلم جیمز باند

ارشا می‌گوید: در رابطه با ورودم به فیلم جیمز باند باید بگویم که این اتفاق هم به صورت خیلی شانسی رخ داد. هنگامی که وارد کار جیمز باند شدم آنها به من می گفتند که شما با آن شرکتی که با آن قرار داد بسته اید شناخته می شوید من آن زمان با یک شرکت ترکیه ای قرار اد بسته بودم اما از همان اول دوست داشتم که من را به عنوان یک ایرانی بشناسند برای همین سعی کردم با رفتار و اعمال خود نشان بدهم که ایرانی هستم زیرا مسافت بسیار طولانی را برای رسیدن به آنجا طی کرده بودم.

 

ارشا ادامه می دهد: این را هم باید بگویم که بهترین بدلکاران 70 کشور دنیا به آنجا آمده بودند به همین خاطر دوست داشتم بدانند من ایرانی هستم به همین دلیل یکسری رفتارهای ایرانی را از خود نشان دادم برای مثال هنگامی که می خواستم با آنها سلام و علیک کنم بلند می شدم و دست می دادم این رفتار برای آنها بسیار جالب بود. اولین راههای برقراری ارتباط من با آنها به همین صورت آغاز شد.

 

تشکر از ارشا اقدسی و ایرانی‌ها

اقدسی ادامه می‌دهد: من 3 ماه آنجا بودم و در ابتدا کارهایی که انجام می دادیم شبیه هنرورها بود و کارهای ساده و ابتدایی به من می دادند اما رفته رفته متوجه شدند این رفتار درست نیست برای مثال هنگامی که می خواستند یکی از جوایز مهم را اعطا کنند سرپرست ما پشت تریبون قرار گرفت و گفت:می خواهم از ایرانی هایی که ما را در این کار همراهی کردند تشکر کنم. او می دانست که من با کلمه ایرانی خوشحال می شوم به همین دلیل این عبارت را به کار برد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.