2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دام سیاه مرد شرور برای زنان خانه دار

دام سیاه مرد شرور برای زنان خانه دار

متهم مورد تحقیق قرار گرفت اما رابطه با زن جوان را انکار کرد و در مورد تهدید با اسلحه نیز گفت اسلحه پلاستیکی بوده و آن را برای فرزندش خریداری کرده بود.

دوات آنلاین-شرور سابقه دار که با تهدید قمه واسلحه زنان را مجبور به طلاق از شوهرانشان می کرد با شکایت یکی از شاکیان بازداشت شد و مورد تحقیق قرار گرفت.

 

به گزارش جوان، بهمن سال ۹۷ مرد جوانی با مراجعه به پلیس پایتخت از یکی از او باش به اتهام رابطه با همسرش فریبا شکایت کرد. او گفت: «من و همسرم صاحب یک دختر پنج ساله هستیم. در محل مغازه داشتم که چند ماه قبل زن جوانی به مغازه ام آمد و ابراز علاقه کرد. به او گفتم زن و بچه دارم اما او در جواب گفت مطلقه است و پیشنهاد صیغه داد. زن جوان دست بردار نبود و اصرار به رابطه داشت تا اینکه به تلفن همراهم زنگ زد. تعجب کردم که چطور شماره ام دست او افتاده است تا اینکه بار آخر که به مغازه ام آمده بود گفت دلش برایم می‌سوزد. علت را پرسیدم که متوجه شدم شماره ام را همسرم به او داده است. آن زن گفت فریبا با شرور سابقه‌داری در محل رابطه دارد و با این کار خواسته است مرا مجبور به طلاق کند. این شد که تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم.»

 

شاکی درباره ادعاهای آن زن گفت: «وقتی در این باره با همسرم صحبت کردم او به گریه افتاد و مدعی شد به او تهمت می‌زنم به همین دلیل اصرار کرد او را طلاق بدهم.»

 

شاکی درباره تهدیدهای متهم گفت: «نادر را می شناختم. او از اراذل و اوباش محل بود و شنیده بودم، باعث طلاق چند زوج در محل شده است. نادر وقتی این موضوع را فهمید، تهدیدهایش با قمه و اسلحه شروع شد تا اینکه عکس و فیلم های رابطه با همسرم را برایم فرستاد. این باعث شد دچار افسردگی شوم و چندبار خودکشی کنم.»

 

متهم گفت: این شرایط ادامه داشت تا اینکه روزی متهم تماس گرفت و با شلیک گلوله مرا تهدید کرد. صدای او را ضبط کرده ام. از متهم و تهدیدهای او با اسلحه همچنین رابطه او با همسرم شکایت دارم.

 

با طرح این شکایت تحقیقات برای دستگیری نادر آغاز و مشخص شد وی متواری است تا اینکه یکسال بعد از طرح شکایت وی در شهر کرج شناسایی و دستگیر شد.

 

متهم به پلیس آگاهی منتقل و در روند تحقیقات با بررسی تلفن همراه متهم مشخص شد وی با چند زن جوان دیگر نیز رابطه داشته است.

 

با بدست آمدن این اطلاعات، پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز متهم از زندان اعزام شد و مقابل هیئت قضایی به ریاست قاضی تولیت قرار گرفت.

 

ابتدای جلسه شوهر آن زن در جایگاه ایستاد و بعد از طرح شکایت خود گفت: متهم همان مردی است که با همسرش وارد رابطه شده و با تهدیدهایش زندگی او را از هم پاشیده است.

 

در ادامه متهم مورد تحقیق قرار گرفت اما رابطه با زن جوان را انکار کرد و در مورد تهدید با اسلحه نیز گفت اسلحه پلاستیکی بوده و آن را برای فرزندش خریداری کرده بود.

 

سپس زن جوان به رابطه با متهم اقرار کرد، اما گفت متهم با تهدید او را مجبور به رابطه کرده است.

 

به این ترتیب بعد از کامل شدن تحقیقات و شناسایی دیگر شاکیان پرونده متهم در آن شعبه محاکمه خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.