2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پایان نافرجام استراماچونی؟

پایان نافرجام استراماچونی؟

استراماچونی که همچنان سعی دارد همه مشکلات را متوجه ایران کند مدعی است که قوانین در ایتالیا اجازه نمی‌دهد یک شخصیت حقیقی چک قبول کند.

دوات آنلاین- در حالی که دیروز دوباره هواداران استقلال منتظر بودند با پرداخت پول استراماچونی این مربی برای نشستن روی نیمکت استقلال در بازی با ماشین‌سازی به ایران بیاید اما باز هم استراماچونی حاضر نشد چک استقلالی‌ها را بپذیرد.

 

گفته می‌شود علت اصلی نپذیرفتن چک از سوی سرمربی، مالیات 30درصدی آن است. هرچند این اطمینان به استرا داده شده بود که مابه‌التفاوت را به‌صورت نقدی پرداخت می‌کنند، اما این موضوع مورد پذیرش وکلایش قرار نگرفت. استراماچونی دیشب حرف‌هایش را با دو بار گفتن عبارت «متأسفانه» آغاز کرد و تأیید کرد که در شرایط فعلی قادر به نقد کردن چک باشگاه استقلال نیست.

 

استراماچونی در مورد نپذیرفتن چک استقلال اینطور توضیح داد: «متأسفانه متأسفانه وکیل‌های من تأیید کردند. آنچه را که ما از ابتدا هم می‌دانستیم که به دلیل قوانین اروپا که طبیعتاً در ایتالیا هم جریان دارد من قادر به نقد کردن چک نیستم. من تا حدی شگفت‌زده شدم از اینکه باشگاه در مرحله آخر توافق با وکلایم را تغییر داد و ترجیح داد که من چک را به شکل متفاوتی نقد کنم. صبح دوشنبه آنها این راه پرداخت را پیشنهاد کردند اما متأسفانه نمی‌توانم این چک را نقد کنم.»

 

تکذیب‌های استراماچونی

استرا حرف‌هایش را اینطور ادامه داد: «قبل از هر چیز من پذیرفتم این گفت‌وگو را داشته باشم برای اینکه طرفدارانم حقیقت را بدانند چون واقعاً ناراحت هستم از اینکه قراردادم را به خاطر این مشکلات 10 روز پیش فسخ کردم. این من را غمگین می‌کند چرا‌که ما در صدر بودیم و من عاشق طرفداران و تیم و بازیکنانم هستم و این من را واقعاً غمگین می‌کند اما متأسفانه قوانینی وجود دارد و چیزی که ما خواستیم و چیزی که باشگاه پیشنهاد کرد. پیشنهاد جدید برای اینکه قرارداد جدید امضا کنم این بود که آنها قادر خواهند بود به طریق مستمر و مطابق با قواعد پرداخت را انجام دهند.»

 

سرمربی استقلال که سعی می‌کند در صحبت‌هایش بازهم از نحوه عملکرد مسئولان استقلال انتقاد کند، توضیحات خود را اینطور کامل می‌کند: «من نمی‌خواهم اظهارنظر کنم اما متأسفانه باید بگویم تکذیب می‌کنم که آنها راهی پیدا کرده باشند برای اینکه مذاکره انجام شود. ما از هر دو طرف ماجرا می‌خواستیم راه‌حلی پیدا کنیم اما تا به اینجا نشده است اما جنبه قانونی وجود دارد که وکلایم روی آن کار می‌کنند.

 

من راضی نیستم از اینکه بعضی اوقات بیانیه و اطلاعات غلطی بیرون بیاید مثل آنچه که امروز انجام شد. من می‌خواهم به طرفداران من احترام گذاشته شود چرا‌که آنها قابل احترام هستند. چه با استراماچونی و چه بدون استراماچونی ما بهترین نتیجه را خواهیم گرفت اما به طرفداران استقلال باید احترام گذاشته شود.»

 

سرمربی استقلال که همچنان هوشمندانه در ارتباط با بازگشت به استقلال صحبت می‌کند در پایان می‌گوید: «قرارداد آماده بود و ما آماده بودیم پرواز کنیم اما یکدفعه بحث چک را پیش کشیدند  که من انتظارش را نداشتم. متأسفانه انگار نمی‌دانند که در ایتالیا سخت است که یک شخص حقیقی برود این راه پرداخت را قبول کند.

 

پس دوباره باید بگویم که بحث مقدار پول نیست. ما اشخاص حرفه‌ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب قوانین عمل کنیم. اگر راهی باشد و پیدا شود حتماً بیشترین تلاش خودمان را خواهیم کرد اما متأسفانه تنها نمی‌توانیم جلو برویم و به تنهایی این کار را بکنیم و من هنوز منتظرم!» با این موضع‌گیری، مدیران استقلال به این نتیجه رسیدند احتمالا استراماچونی دیگر بازنخواهد گشت و منابع موثق خبر از مذاکره با دو گزینه خارجی داده‌اند. احتمالا حکم فتح‌الله‌زاده هم به‌زودی امضا می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.