2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جزییات تازه از سریال پایتخت 6 از بابا پنجعلی تا بهتاش فریبا

جزییات تازه از سریال پایتخت 6 از بابا پنجعلی تا بهتاش فریبا

سریال پایتخت 6 ماجراهای متعددی دارد و نقی معمولی و خانواده‌اش با حوادث و وقایع مختلفی مواجه می‌شوند. توضیح سیروس مقدم در این رابطه را بخوانید:

دوات آنلاین-سریال پایتخت 6 جلوی دوربین رفته و تا به حال چند موضوع اصلی این سریال مشخص شده است. بازگشت بهبود، مرگ بابا پنجعلی، سفر خانواده معمولی به خارج و حالا دروازه‌بان شدن بهتاش فریبا.

جزییات تازه از سریال پایتخت 6 از بابا پنجعلی تا بهتاش فریبا

بابا پنجعلی در پایتخت 6 چه می‌شود

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت درباره شخصیت‌های سریال به باشگاه خبرنگاران گفت: واقعیت این است کاراکتر بابا پنجعلی (علیرضا خمسه) که در فصل ششم فوت کرده است امادر طول سریال کماکان درباره‌اش صحبت و برخی از اتفاقاتش برای مخاطب یادآوری می‌شود. مثل قسمت قبل که بهبود (مهران احمدی) نبود و مدام مثل انسان زنده کنار قصه قرار داشت. اگر بخواهیم بگوییم چه شگفتانه جدیدی برای مخاطب طی فراز و نشیب‌های قصه داریم، بازگشت بهبود به قصه است؛ آن هم از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود.

  

ببینید: سکانسی از پایتخت 3؛ وقتی تلویزیون بهبود را نشان می‌دهد

 

سیروس مقدم در ادامه درباره ماجرای تمام شدن کاراکتر «بابا پنجعلی» در فصل جدید سریال توضیح داد: به این نتیجه رسیدیم که تمام خصوصیات، ویژگی‌ها و ظرفیت‌های نقش «بابا پنجعلی» در ۵ فصل گذشته به پایان برسد و دچار بیماری آلزایمر می‌شود و تحلیل می‌رود؛ به جایی می‌رسد که اتفاق جدیدی برای عرضه به مخاطب ندارد. محسن تنابنده هم توضیح داد که اگر نتوانیم برای این کاراکتر قصه بسازیم و موقعیت جدیدی برای آن خلق کنیم با خاطره‌ای خوب با این کاراکتر خداحافظی می‌کنیم.

جزییات تازه از سریال پایتخت 6 از بابا پنجعلی تا بهتاش فریبا

بهتاش فریبا در فصل 6 پایتخت فوتبالیست می‌شود

وی در خصوص پررنگ شدن نقش بهرام افشاری یا همان کاراکتر بهتاش فریبا، تأکید کرد: بهرام افشاری در این قسمت یکی از نقش‌های کلیدی کار را بازی می‌کند؛ به خاطر فیزیک و قد و قامت رعنایی که دارد آقای تنابنده کار جدیدی برای او خلق کرده و از تست‌های گریم با کلاه پیتر چکی‌اش معلوم است که در این فصل دروازه‌بانی می‌کند. خودش قصه‌های جدید و با مزه‌ای را خلق می‌کند؛ به واسطه آن وارد فضا‌های جدیدی از سریال «پایتخت» می‌شویم که پررنگ و جذاب هستند.

 

ببینید: سکانسی از پایتخت5؛ وقتی نقی معمولی را سر کار می‌گذارند

 

جای خالی مرحوم خشایار الوند

مقدم درباره جای خالی مرحوم خشایار الوند، خاطرنشان کرد: دقیقاً دو هفته پیش از تهران حرکت کردم به طرف شیرگاه تا کار را شروع کنم، در داخل اتاق کارم عکس بزرگی از خشایار الوند دارم؛ از او اجازه گرفتم و رفتم. کار هم با خانواده‌اش کلید خورد و پلان نمادین را هم با حضور یادگاری‌هایشان گرفتیم. واقعیت این است که ۱۰ سال شبانه‌روز با خانواده «پایتخت» زندگی کرد و به جای همه کاراکتر‌ها صحبت می‌کرد. قصه روان و شیوایی داشت؛ روحش شاد و یادش گرامی باد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آ 1398/11/18
پایتختی های عزیز خسته نباشید.ان شاالله ادامه دار باشه این فیلم پر محتوا با فضای طنزش.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.