2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
این صدای اعتراض استراماچونی است: پولم را می‌خواهم
دالیلا استراماچونی با پست اینستاگرامی‌اش چه پیامی از طرف شوهرش فرستاد؟

این صدای اعتراض استراماچونی است: پولم را می‌خواهم

دالیلا استراماچونی فقط همسر سرمربی استقلال نیست او زبان روزهای بی‌زبانی شوهرش هم هست و بارها با پست‌های اینستاگرامی‌اش ناگفته‌های شوهرش را به هواداران استقلال رسانده است.

دوات آنلاین-سرمربی استقلال از بدو ورود به این باشگاه به دفعات از تمرین دادن تیمش خودداری کرده است. دلیل آندره‌آ استراماچونی که دیروز نیز با چهره‌ای غضب آلود در تمرین تیمش حاضر شد و حاضر به انجام کاری هم نبود، پرداخت نشدن بخش اعظمی از مطالباتش است.

 

استراماچونی مبلغ 110 هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که مدیران این باشگاه نتوانسته‌اند تا امروز راه حل مناسبی برای پرداخت آن بیابند. از یک سو تحریم‌ها که مراودات بانکی را مسدود کرده و از سوی دیگر مشکلات مالی دست باشگاه استقلال را برای انتقال پول به حساب سرمربی استقلال بسته است.

دالیلا استراماچونی با پست اینستاگرامی‌اش چه پیامی از طرف شوهرش فرستاد؟این صدای اعتراض استراماچونی است: پولم را می‌خواهم

 سران باشگاه استقلال در این ایام مبالغی را از طریق شخص سومی به حساب این مربی در ایتالیا انتقال داده بودند اما قوانین سفت و سخت بانکی اروپا باعث شده که این ترفند نیز برای سرمربی استقلال دردسر‌هایی ایجاد کند و از طرف بانک خود در ایتالیا پیغام‌هایی دریافت کند. بانک مورد نظر درباره پول‌هایی که از طریق برخی افراد به حساب او واریز می‌شود از وی توضیح خواسته است که استراماچونی نتوانسته در این راستا پاسخ قانع‌کننده‌ای برای بانک داشته باشد.

 

 ظاهراً سران باشگاه استقلال در مذاکراتی که با سرمربی خود داشتند به او گفته بودند که در راه پرداخت حقوقش همه جوانب را در نظر گرفته‌اند و هیچ مشکلی برای او ایجاد نخواهد شد اما با گذشت 5 ماه از همکاری این مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال مشکلات متعددی در راه انتقال پول به وجود آمده است.

 

آرزوی همسر استراماچونی

البته گفته می‌شود مشکلات دیگری هم در میان بوده که سرمربی استقلال را به این روز انداخته است. برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که به استراماچونی درباره نحوه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیح واضحی داده نشده است. به استراماچونی گفته بودند که استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیراً اعلام کرده که باشگاه استقلال و شهر خودرو باید در مرحله پلی‌آف حاضر شوند وکار خود را از آن نقطه شروع کنند. در واقع استقلال 2 بازی تا رسیدن به مرحله گروهی پیش رو دارد که استراماچونی ظاهراً در جریان این ماجرا نبوده است. البته در این خصوص باید حق را به باشگاه استقلال داد چرا که مسئولان این باشگاه هم در جریان تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا نبودند و به تازگی اعلام شده که استقلال در میان تیم‌های صعود کرده به مرحله گروهی نیست.

 

اما مسأله استراماچونی با استقلال وقتی پیچیده‌تر می‌شود که می‌بینیم همسر وی با انتشار پستی معنادار در صفحه شخصی‌اش از ایران رفته و آرزو کرده روزی مشکلات همسرش در ایران حل شود تا بتوانند به همراه فرزندان خود در تهران به زندگی ادامه دهند. این بدان معنا است که تا وقتی مشکلات پا برجا بماند، همسر آقای سرمربی در تهران آفتابی نخواهد شد و مشخص نیست که خود استراماچونی نیز در چنین شرایطی که برایش ایجاد شده آیا به همکاری با باشگاه استقلال ادامه دهد یا خیر.

 

عامل بازدارنده قهرمانی استقلال

در شرایطی که استقلال بوی قهرمانی گرفته ماجرای استراماچونی با استقلال می‌تواند عاملی بازدارنده باشد. هرچند که نزدیکان به باشگاه استقلال سعی می‌کنند قهر آقای سرمربی را کوچک جلوه دهند اما واقعیت این است که این موضوع را باید جدی گرفت و اجازه نداد باشگاه استقلال با این فرمان حرکت کند. آنچه برای استقلال در این برهه اهمیت دارد این است که هرچه سریع‌تر آقای سرمربی برای ادامه کار متقاعد شود وگرنه ممکن است در نیم فصل کار به جدایی کشیده شود.

دالیلا استراماچونی با پست اینستاگرامی‌اش چه پیامی از طرف شوهرش فرستاد؟این صدای اعتراض استراماچونی است: پولم را می‌خواهم

آیا باشگاه استقلال راه حلی برای انتقال پول خواهد یافت؟ آیا تحریم‌ها دور زده خواهد شد؟ آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند مکاتباتی با فیفا داشته باشد تا مانند پروپژیچ از طریق پول‌های بلوکه شده استقلال در فیفا دستمزد استراماچونی هم پرداخت شود؟ اینها سؤال‌هایی است که ذهن را عمیقاً درگیر خود کرده است. شاید به زودی باشگاه استقلال در راه پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ نیز با مشکلاتی مواجه شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/09/19
نترس یرا شما و امثال شما دولت پول خرج میکنه،اونم از جیب مردم عادی.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.