2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شوهر از دست زن وسواسی به دادگاه خانواده رفت

شوهر از دست زن وسواسی به دادگاه خانواده رفت

دیگر از رفتارهای گیج کننده و بهانه های واهی همسرم خسته شده بودم و نصیحت و تهدیدهای من و خانواده ها هم کارساز نبود و مدام همسرم با وسواس بیش از حدش هم خودش را آزار می داد و هم زندگی ما را تلخ می کرد.

دوات آنلاین-نه او را همراهی می کند و نه دست از نکوهش او برمی دارد. به خاطر وسواس بیش از حد چنان زندگی را به خود و همسرش سخت می گیرد که مدام جنگ و جدل بین زوج جوان حاکم می شود.

 

مرد خانواده وقتی می بیند که وسواس همسرش قطار زندگی مشترک شان را به سمت دره سوق می دهد فرمان را به دست می گیرد و به ایستگاه مشاوره می رود تا شاید برای این معضل چاره اندیشی کند. به گفته مرد جوان، ماجرا از این قرار است که زن جوان دچار وسواس شدید است و بابت این موضوع مدام بحث و جدل بین زوج جوان پدید می آید.

 

مرد خانواده که به خاطر مشکل مالی مجبور است دو شیفت کار کند در زمان بازگشت به خانه نه تنها از سوی همسرش مورد استقبال قرار نمی گیرد بلکه برعکس مورد نکوهش هم قرار می گیرد که چرا هیچ وقت کمک حال زنش نیست. زن جوان به خاطر وسواس بیش از حد خود از صبح تا غروب به نظافت بی مورد خانه مشغول می شود و همین اتفاق چنان او را خسته و کوفته می کند که موقع بازگشت همسرش به جای خوشامدگویی و پذیرایی نق می زند که از کارهای زیاد خانه به ستوه آمده است و بابت این گلایه ها جنگ و جدل بین زوج جوان آغاز می شود.

 

شوهرش در روز تعطیل توقع دارد برای رفع خستگی هایش با هم راهی کوه و بیابان شوند اما زن برای وسواس بابت کثیف شدنش از این درخواست شوهرش سرپیچی می کند و در خانه مشغول شست و شو می شود تا به خیال خودش از گرد و خاک خانه خلاص شود. مرد جوان می گوید: زنم به اندازه ای وسواس داشت که حتی پرده ها و دیوار خانه را هفته ای چند بار می شست و بابت این کارهای اضافه و بیهوده مدام از کمردرد و زانو درد می نالید اما دست از این رفتار بیمارگونه اش برنمی داشت. روزهای تعطیل وقتی دوستانم را می دیدم که با همسرشان راهی کوه و کمر می شوند غصه می خوردم که چرا من باید تنها باشم. بهانه به تفریح نیامدن زنم این بود که در بیرون چون سرویس بهداشتی وجود ندارد و از طرفی خاک لباس های او را آلوده می کند هیچ وقت حاضر نمی شود از خانه بیرون بیاید و باید خودم به تفریح می رفتم.

 

جدا از این رفتارها زمانی که به ناچار به تنهایی بیرون می رفتم موقع بازگشت به خانه زنم با من دعوا می کرد که او باید در خانه از صبح تا شب بشوید و بسابد اما من به خوشگذرانی مشغول شوم.

 

دیگر از رفتارهای گیج کننده و بهانه های واهی همسرم خسته شده بودم و نصیحت و تهدیدهای من و خانواده ها هم کارساز نبود و مدام همسرم با وسواس بیش از حدش هم خودش را آزار می داد و هم زندگی ما را تلخ می کرد. وقتی دیدم بعد از سال ها زندگی مشترک اخلاق و رفتار بیمارگونه زنم بهتر نشد و برعکس وسواسش زیاد هم شد تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم تا شاید با کمک مشاوران بتوانم همسرم را قانع و وسواسش را درمان کنم. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.