2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
انتقال مهاجم آرژانتینی به پرسپولیس منتفی شد؛قلم قرمز روی نام دی‌سانتو

انتقال مهاجم آرژانتینی به پرسپولیس منتفی شد؛قلم قرمز روی نام دی‌سانتو

هواداران پرسپولیس امیدوارند بعد از مدت‌ها یک مهاجم باکیفیت خارجی مانند دی‌سانتو را در ترکیب تیم خود ببینند مهاجمی که گزینه کالدرون هم هست اما حضور در تیم‌های مطرح قاره سبز فقط نیمه پر لیوان است.

دوات آنلاین- با جدایی جونیور و عملکرد ضعیف علی علیپور اصلی‌ترین برنامه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل جذب یک مهاجم جدید خواهد بود. البته جذب یک مهاجم با کیفیت در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به هیچ عنوان کار آسانی نیست چراکه نیم‌فصل هیچ باشگاهی حاضر نیست بازیکن تاثیرگذار خود را از دست بدهد و معمولا در بازار زمستانی بازیکنانی در دسترس هستند که به دلایل مختلف در تیم خود جایگاه ثابتی ندارند.

 

خراسان ورزشی نوشت: به همین دلیل نیز گزینه‌ها در این مقطع از فصل در مقایسه با نقل‌وانتقالات تابستانی بسیار محدودند و احتمالا لیست کالدرون برای جذب یک مهاجم جدید به 2 یا 3 بازیکن محدود خواهد شد. در این بین گفته می‌شود یکی از گزینه‌های سرمربی پرسپولیس، فرانکو دی‌سانتو، مهاجم 30 ساله‌ای است که سابقه حضور در بوندس‌لیگا و لالیگا را در کارنامه دارد.

 

سه‌شنبه هفته گذشته خراسان ورزشی برای اولین بار این خبر را منتشر کرد و از تمایل کالدرون برای جذب یک مهاجم بوندس‌لیگایی خبر داد و حالا بعد از گذشت چند روز این خبر تایید شده است. طبق اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد کالدرون و انصاری‌فرد برای آغاز مذاکرات با دی‌سانتو به توافق رسیده‌اند و به زودی مذاکرات با این مهاجم آرژانتینی آغاز می‌شود. دی‌سانتو، مهاجم مورد نظر کالدرون در تیم‌های مطرحی مثل بلکبرن، ویگان، وردربرمن، شالکه و رایووایکانو توپ زده و در یک مقطع کوتاه نیز پیراهن چلسی را بر تن کرده است.

 

دوران افول مهاجم آرژانتینی

 با توجه به این سابقه درخشان، هواداران پرسپولیس امیدوارند بعد از مدت‌ها یک مهاجم باکیفیت خارجی را در ترکیب تیم خود ببینند اما حضور در تیم‌های مطرح قاره سبز فقط نیمه پر لیوان است و در کارنامه حرفه‌ای گزینه شماره یک پرسپولیس نقاط تاریکی هم دیده می‌شود. آخرین حضور موفق دی‌سانتو در سطح اول فوتبال اروپا به 4 سال پیش برمی‌گردد؛ جایی که او با پیراهن برمن موفق شد در بوندس‌لیگا با 13 گل زده یکی از گلزنان برتر فوتبال باشگاهی آلمان لقب بگیرد.

 

اما از آن سال به بعد و با حضور در شالکه دوران افول این مهاجم آرژانتینی آغاز شد و او در اولین فصل حضورش در شالکه در 25 بازی فقط 2 بار موفق به گلزنی شد. از آن سال به بعد دوران افول دی‌سانتو آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است.

 

 حالا پرسپولیس روی گزینه‌ای دست گذاشته که با دوران اوج خود فاصله زیادی دارد و در طول 6 سال اخیر فقط 8 بار موفق به گلزنی شده که البته 3 گل آن در فصل جاری رقابت‌های سری آ برزیل به ثمر رسیده است. اما نکته نگران‌کننده‌تر در خصوص این بازیکن مصدومیت‌های سریالی او در 3 سال اخیر است. دی‌سانتو در 3 فصل اخیر بارها به دلیل مصدومیت‌های مختلف و سریالی خانه‌نشین بوده است.

 

جدی‌ترین مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی بوده که دوری 120 روزه او از میادین را به دنبال داشته است. مصدومیت از ناحیه ران و همچنین تاندون پا نیز در پرونده پزشکی این بازیکن دیده می‌شود. گفته می‌شود با توجه به حساسیت محمدحسن انصاری‌فرد این پرونده پزشکی بلندبالا مانع اصلی انتقال مهاجم سابق چلسی و شالکه به پرسپولیس است و به احتمال فراوان مدیرعامل پرسپولیس در جلسه‌ای که با کالدرون دارد روی نام گزینه اول این مربی آرژانتینی قلم قرمز خواهد کشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.