2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا پوریا پورسرخ ازدواج کرد؟

آیا پوریا پورسرخ ازدواج کرد؟

پوریا پورسرخ قبلا گفته بود خبر ازدواجش را مخفی نمی‌کند حالا باید دید دلیل تبریک پیمان عباسی به او چیست.

دوات آنلاین-پوریا پورسرخ که به تازگی او را در نقش سامان در سریال به رنگ خاک دیدیم احتمالا ازدواج کرده است. این احتمال بعد از آن مطرح شد که پیمان عباسی نویسنده سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در اینستاگرام به او تبریک گفت.

 

پوریا پورسرخ قبلا درباره ازدواج گفته بود: مطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم كرد . قطعا به آن فكر مز كنم و ایده‌ آل‌ های خودم را دارم ولی تا زمانی كه پیش نیاید، لزومی نمی بینم كه راجع‌ به آن صحبت كنم و حواشی رسانه‌ ای برای خودم ایجاد كنم.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل پوریا پورسرخ

 

حالا پیمان عباسی در صفحه‌اش در اینستاگرام به پویا پورسرخ تبریک گفته و برای او آرزوی خوشبختی کرده است. او نوشت: ای جان دلم. مبارکت باشه داداش. خوشبخت که بودین ان شاالله خوشبخت تر بشین.

آیا پوریا پورسرخ ازدواج کرد؟

هنوز مشخص نشده که دلیل این تبریک چیست ولی اینطور برداشت می شود که پوریا پورسرخ ازدواج کرده و این تبریک برای متاهل شدن اوست . هنوز پوریا پورسرخ واکنشی به این خبر نشان نداده است .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.