2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
انگیزه مرد از  قتل همسرش چه بود

انگیزه مرد از قتل همسرش چه بود

مرد میانسال مدعی است به دلیل اینکه همسرش فحاشی می‌کرد و آبروی او را مقابل همسایه‌ها برده بود همسرش را به قتل رساند.

دوات آنلاین- مرد میانسال که همسرش را به خاطر رفتن به عروسی خواهرزاده‌اش به قتل رسانده‌ بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. متهم که برای پاسخگویی به اتهام قتل همسرش در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شد ادعا کرد به دلیل خشم زیاد نتوانست خودش را کنترل کند.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد دو فرزند او به خون‌خواهی از مادرشان درخواست قصاص کردند اما بعد از اینکه قضات آنها را به سازش دعوت کردند دو پسر گفتند در صورتی که پدرشان قبول کند به آها دیه بدهد از قصاص گذشت می‌کنند.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت او گفت: سالها بود که با همسرم زندگی می کردم و همیشه هم اختلاف داشتیم اما این اواخر خیلی فحاشی می‌کرد چند روز قبل از حادثه به عروسی خواهرزاده همسرم دعوت شدیم و چون من با داماد مشکل داشتم نمی خواستم به مراسم عروسی برویم همسرم اصرار کرد به عروسی برود و اینک ار را هم کرد. چند روز بعد دوباره گفت که می خواهد به خانه خواهرش برود. مخالفت کردم و او فحاشی کرد مدام فریاد می‌زد و فحش می‌داد.

 

متهم گفت: من نمی توانستم رفتارش را تحمل کنم بارها به او هشدار دادم و گفتم این کار را نکند گفتم ما جلوی همسایه‌ها آبرو داریم بازهم تکرار کرد از شدت خشم نتوانستم خودم را کنترل کنم چاقویی از آشپزخانه برداشتم و چند ضربه به او زدم که در جا جانش را از دست داد.

 

متهم در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند دیه پرداخت کند گفت: پسرانم می‌دانند که من مالی ندارم یک زمین داشتم که آن را فروختم و به پسرانم دادم تا زندگی آسا‌ن‌تری داشته‌ باشند حالا هم نمی‌خواهم پول را به من برگردانند و آن را به عنوان دیه بردارند اما پول بیشتری ندارم که بدهم.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.