2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
آیدا نوری، بازیگر نقش مینا در سریال حکایت‌ های کمال: آیدا درگیر ماجرای عاشقانه جالبی می‌شود

آیدا نوری، بازیگر نقش مینا در سریال حکایت‌ های کمال: آیدا درگیر ماجرای عاشقانه جالبی می‌شود

بازیگر نقش مینا در حکایت های کمال: با اینکه ۲۱ سال دارم و هرگز درکی از آن دوران تاریخی نداشته‌ام، اما حس اینکه آن روزگار مردم چطور زندگی می‌کرده‌اند و روابطشان برایم جذاب است.

دوات آنلاین-آیدا نوری بازیگر نقش مینا در سریال حکایت‌ های کمال  اهل ساری است. او روز ۱۰ فروردین سال ۱۳۷۷ در این شهر به دنیا آمده است. مادر آیا پزشک متخصص زیبایی است و پدرش فوت شده است. آیدا فارغ التحصیل رشته علوم قضایی است اما به‌خاطر علاقه به بازیگری بالاخره وارد این حرفه شد.

 

آیدا نوری به فارس گفت: من در این سریال نقش مینا، دختر حمید ابراهیمی و سولماز غنی را دارم که درگیر یک ماجرای عاشقانه جالب می‌شود.

 

بازیگر نقش مینا در سریال حکایت های کمال در ادامه گفت: به نظر من بخش عمده‌ای از جذابیت این سریال پرداخت آن به روزگار قدیم و نوعی از خاطره‌سازی و پرداخت به زندگی قدیم ایرانیان و مناسبات آنان در گذشته است که مردم به آن علاقه دارند. زندگی مردم در دهه 40 با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودهای آن مقطع شیرینی‌هایی داشته که گزیده‌ای از آن در گذر از تخیلات نویسندگان سریال در قالب سریال حکایت‌ های کمال جان گرفته و پرورانده شده است.

 

وی افزود: وقتی خودم در جایگاه یک مخاطب این سریال را نگاه می‌کنم، با اینکه ۲۱ سال دارم و هرگز درکی از آن دوران تاریخی نداشته‌ام، اما حس اینکه آن روزگار مردم چطور زندگی می‌کرده‌اند و اولویت‌هایشان چطور بوده و جنس مطالبات و روابطشان برایم جذاب است. همینطور در مواجهه با بزرگترها و کسانی که آن دوران زندگی کرده‌اند، می‌بینم که با عشق و علاقه ماجراهای مجموعه را دنبال می‌کنند و به موارد مشترکی از تصاویر و مناسبات کاراکترهای قصه با زندگی خودشان در آن دوره برمی‌خورند.

 

او افزود: از آقای صلح میرزایی و محسن شایانفر کارگردان و تهیه‌کننده حکایت ‌های کمال که به من اعتماد کردند و نقشی در این سریال به من سپردند بسیار ممنونم. کارگردان سریال خیلی کمک کرد تا من به جزییات خوبی از نقش برسم و خوشحالم از اینکه همکاری مفیدی با ایشان داشتم، چون کارگردانی هستند که برای همه بازیگرها با حوصله وقت می‌گذارند و ابعاد مختلف نقش را برای آنان توضیح می‌دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.