2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تیپ خاص و شیک برای مهمانی شب یلدا چطور باید باشد

تیپ خاص و شیک برای مهمانی شب یلدا چطور باید باشد

شب یلدا یک مراسم خاص و شاد برای ما ایرانی‌هاست و هر خانواده‌ای در هر سطح اقتصادی آن را جشن می گیرد. لباس پوشیدن در این شب شاد باید خاص و ویژه باشد که توضیحاتی در این خصوص می خوانید

دوات آنلاین-ست کردن لباس برای شب یلدا کاری آسان و درعین حال سخت است. آسان است چون می‌دانیم از چه رنگی باید استفاده کنیم و سخت است چون حتما باید با توجه شرایط مهمانی مدل لباس را انتخاب کنیم.

 

رنگ قرمز را در شب یلدا فراموش نکنید

قرمز رنگ جدانشدنی مهمانی‌های شب یلدا است. برای اینکه ظاهری شیک و جذاب داشته‌باشید بهتر است لباسی با تم قرمز انتخاب کنید. البته اگر نمی‌خواهید لباس یک دست قرمز انتخاب کنید می‌توانید رنگ‌های دیگر را با قرمز ست کنید.

 

 قبل از انتخاب لباس باید بدانید که قرار است در مهمانی چه کسانی شرکت کنند. اگر مهمان‌ها نوجوان و جوان هستند می‌توانید از سبک لباس کژوال استفاده کنید. اگر مهمانی شب یلدایی که قرار است در آن شرکت کنید کلاسیک است و بزرگان فامیل و افراد مهم در شغلتان شرکت دارند حتما باید لباس کلاسیک بپوشید.

لباس کژوال برای مهمانی‌های یلدا

سبک لباس پوشیدن کژوال نه کاملا رسمی است و نه کاملا اسپورت. در این سبک لباس پوشیدن شما می‌توانید شلوار جین روشن را با پیراهن و کفش‌های قرمز ست کنید. مدل‌موهایتان باید ساده‌باشد.

لباس شیک و مخصوص برای شب یلدا چطور باید باشد

اکسسوریها و زیورآلاتی که استفاده می‌کنید حتما باید با لباستان هم خوانی داشته‌باشید. می توانید از آویزهای انار برای دستبند یا گردنبند استفاده کنید.

 

لباس کلاسیک در شب یلدا

سبک لباس پوشیدن کلاسیک برای مجالسی است که مهمان‌های رسمی‌تر هستند ممکن است شب یلدا را بخواهید در یک مهمانی رسمی شرکت کنید که دوستان غیر صمیمی  شما در آن شرکت داشته یا با شرکای کاری  در این مهمانی روبه‌رو شوید. بنابراین بهتر است لباس رسمی بپوشید. برای مردان بهترین سبک لباس پوشیدن رسمی کت و شلوار است.

لباس شیک و مخصوص برای شب یلدا چطور باید باشد

دکمه سرآستین که روی آن یلدا نوشته شده‌باشد یا با طرح انار ساخته شده‌باشد می‌تواند یک انتخاب مناسب برای تیپ یلدایی باشد.

لباس شیک و مخصوص برای شب یلدا چطور باید باشد

برای خانم‌ها هم پیراهن‌قرمز یا بلوز و دامن که بلوز قرمز داشته‌باشد می‌تواند مناسب باشد. انتخاب زیورآلات برای خانم‌ها آسان است چون زیور‌هایی به شکل انار برای خانم‌ها زیاد است همچنین استفاده از سبک آرایش قرمز و تزئین ناخن‌ها با لاک قرمز بسیار مناسب است.

لباس شیک و مخصوص برای شب یلدا چطور باید باشد

کفش های هم بهتر است سبک کلاسیک باشد. البته می‌توانید از کت و شلوار کرم یا کت و دامن کرم با پیراهن قرمز هم استفاده کنید. اگر مهمانی خارج از منزل است و در یک رستوران یا مکان عمومی در مهمانی شرکت می‌کنید می‌توانید از مانتوهایی که نوشته‌های شعر فارسی دارد استفاده کنید در این صورت احترام خود به فرهنگ ایران زمین را هم نشان داده‌اید.

 

لباس مخصوص یلدا برای بچه‌ها

سبک لباس پوشیدن بچه ها برای شب یلدا بسیار متنوع است لباس‌هایی با طرح هندوانه یا انار بسیار شیک و زیبا برای بچه‌ها وجود دارد که انتخاب های متنوعی را برای شما دارد.

لباس شیک و مخصوص برای شب یلدا چطور باید باشد

برای پسر بچه‌ها می‌توانید از شلوارک و بلوز سبز و صورتی به شکل هندوانه استفاده کنید و برای دخترها هم انواع لباس‌ها از پیراهن تا شنل هندوانه در بازار موجود است. بنابراین برای بچه‌ها چندان دچار مشکل نخواهید شد.

لباس شیک و مخصوص برای شب یلدا چطور باید باشد

می توانید از اکسسوری‌های مخصوص مو برای دختر بچه ها هم استفاده کنید این اکسسوری ها می تواند انار یا هندوانه باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.